AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #1 Del Skrevet 25. mars 2024 Heisan. jeg leter litt etter råd og tips fra dere! Her er situasjonen min: jeg har en kompis, vi er virkelig bestevenner og stiller opp for kverandre! eneste problemet jeg har er at han ønsker å henge kver dag. Jeg fortalte han Igår at jeg tidligere har vært i et forhold hvor vi hang med hverandre hver dag og det ble fort veldig problematisk, vi krangla mye og var veldig toxic. Ikke bare pga vi hang hver dag men også av andre grunner. Og jeg fortalte min bestevenn vi kan kalle han for Freddy. freddy tok det ikke utrolig bra da jeg fortalte han at jeg ikke lenger ønsker å henge hver dag, for jeg har merket ting har begynt å plage meg sikkelig mye, og det er egentlig bare små ting.som om at han aldri lukker do sete etter seg, legger aldri glasset sitt i oppvask maskinen, og slikt. Han er meget sliten da han jobber mye, så da har han i det siste latt hans sinne gå utover meg, noe som ikke var greit, men han innså itte kvert at dette ikke var ok oppførsel å kjøpte meg blomster og et kort og litt andre ting for å si unnskyld noe jeg satt veldig pris på! Da dette va veldig fint av han da jeg ikke har fått så mye blomster før. Freddy er en utrolig herlig fyr som jeg er kjempe glad i! Og vårt vennskap er noe jeg ønsker å ha hele mitt liv. Da vi er gode for kverandre! eneste problemet Jeg har er at han ønsker å henge hver eneste dag, og dette er ikke noe jeg ønsker lenger da jeg merker jeg liker å ha noen dager hvor jeg bare er i mitt eget selskap å lage musikk noe jeg har savna å gjør da jeg har hengt med han hverdag… hvis noen gidder å lese alt dette så sier jeg allerede tusen takk!! Anonymkode: cfc20...8ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #2 Del Skrevet 25. mars 2024 Er du gutt eller jente? Anonymkode: f472e...b1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ebbeliten Skrevet 25. mars 2024 #3 Del Skrevet 25. mars 2024 Dagens unge er så jævla rare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #4 Del Skrevet 25. mars 2024 Jeg er ei dame Anonymkode: cfc20...8ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå