AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #1 Del Skrevet 25. mars 2024 Påskeferie jeg skal reise alene med tre barn, 10, 8 og 1 år mens far jobber. Flybilletter er veldig dyrt så vi bestilt ikke direkt, skal bytte fly i Gdansk og ankomme i Alicante ca. 23.00 Og tar 40 min taxi kjøring til leilighet Er bekymre om det er trygt i så mørk….. Anonymkode: 1ff9c...edf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #2 Del Skrevet 25. mars 2024 ? Anonymkode: f48fe...c20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss-amira Skrevet 25. mars 2024 #3 Del Skrevet 25. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Påskeferie jeg skal reise alene med tre barn, 10, 8 og 1 år mens far jobber. Flybilletter er veldig dyrt så vi bestilt ikke direkt, skal bytte fly i Gdansk og ankomme i Alicante ca. 23.00 Og tar 40 min taxi kjøring til leilighet Er bekymre om det er trygt i så mørk/seint tid Har lest nett opp der skjedde Human traffickiing og sånn Anonymkode: 1ff9c...edf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanasal Skrevet 25. mars 2024 #4 Del Skrevet 25. mars 2024 Absolutt trygt. Aldri opplevd noe ubehagelig. Har reist mye alene med barna til Alicante og området rundt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss-amira Skrevet 25. mars 2024 #5 Del Skrevet 25. mars 2024 Amanasal skrev (4 minutter siden): Absolutt trygt. Aldri opplevd noe ubehagelig. Har reist mye alene med barna til Alicante og området rundt. Takk for svar… var ikke bekymret før, når jeg prøvd å søke info om Alicante så så jeg et spørsmål om det er trygt å reisa, og innlegg var det noe om human trafficking og aldri taxi alene eller alene i gata seint sånn…. Så ble jeg redd, vi ankom i Alicante ved 23 tiden og i leilighet ved 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #6 Del Skrevet 25. mars 2024 Som alle steder så gjelder det viktige prinsippet; aldri hopp inn i en taxi utenfor flyplassen. Forhandsbook sjåfør. Ellers er det en utmerket flyplass å ta ut bil selv på. Anonymkode: aa602...05a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #7 Del Skrevet 25. mars 2024 Jeg tenkte også at dere bør forhåndsbooke transport (taxi transfer fra Alicante flyplass), i alle fall dersom du er avhengig av å leie barnesete i taxien. Sør-Spania har vi alltid opplevd som trygt og barnevennlig. Anonymkode: ecd75...666 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 25. mars 2024 #8 Del Skrevet 25. mars 2024 Forhåndsbestille taxi fra flyplassen. Og pass på at du får bakovervendt sete til den på 1 år. Eller ta med selv. Sjanse at du får fremover sete er mer sannsynlig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #9 Del Skrevet 25. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg tenkte også at dere bør forhåndsbooke transport (taxi transfer fra Alicante flyplass), i alle fall dersom du er avhengig av å leie barnesete i taxien. Sør-Spania har vi alltid opplevd som trygt og barnevennlig. Anonymkode: ecd75...666 Man må ta med sete til ettåringen. Både utleiebil og taxi kommer med fremovervendt sete, ofte i feil vektklasse på toppen. Anonymkode: aa602...05a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå