K@tt Skrevet 24. mars 2024 #1 Del Skrevet 24. mars 2024 Hvilket tørrfôr er bra til en voksen, sterilisert utekatt som ikke er slank men heller ikke trenger å slankes? Har prøvd forskjellige ting, men nå får jeg ikke tak i fôret han fikk før lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 24. mars 2024 #2 Del Skrevet 24. mars 2024 Jeg, og pus, er veldig godt fornøyd med Orijen Fit & Trim. Holder vekten fint på dette selv om hun er godt voksen og ganske rolig. Dyrt fôr, men drøyt så 5,4 kilo holder i ca. 4 måneder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K@tt Skrevet 25. mars 2024 Forfatter #3 Del Skrevet 25. mars 2024 Leo skrev (10 timer siden): Jeg, og pus, er veldig godt fornøyd med Orijen Fit & Trim. Holder vekten fint på dette selv om hun er godt voksen og ganske rolig. Dyrt fôr, men drøyt så 5,4 kilo holder i ca. 4 måneder. Takk for svar! Det var dyrt, ja men om det holder ca 4 måneder er det jo ikke ille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå