AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #1 Skrevet 24. mars 2024 Vil ikke og har ikke sex med han lengre. Sjelden jeg orker kosing, men klarer ikke lengre tanken på å ha sex med han. Jeg finnes ikke tiltrukket lengre. Er det da bare å skilles? Har småbarn, så kanskje lurt å ikke drøye det for lenge Anonymkode: 11a4f...a4a 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #2 Skrevet 24. mars 2024 Hvem sa at å gifte seg var en god ide igjen? På tide å ta med seg halvparten og fyke avgårde nå da? Håper han tok særeie. Anonymkode: ceead...35c 3 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #3 Skrevet 24. mars 2024 Nei det er ikke bare å skilles. Snakk med ham på en rolig måte, og finn løsninger sammen. Anonymkode: 36ec2...2bf 4 2
Jeg-er-anonym Skrevet 24. mars 2024 #4 Skrevet 24. mars 2024 Skillsmisse er en nødløsning. Nødløsninger for eksempelvis når din partner er voldelig og uberegnelig. Dette er ikke et nødstilfelle. Til sammenligning, hvordan ville du følt deg om mannen gikk fra deg etter dere fikk barn bare fordi han ville ha en ung dame uten barn? Dere har giftet dere så dere skal holde sammen på både godt og vondt. 6 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #6 Skrevet 24. mars 2024 Jøss... KG er interessant. Jeg skrev en lignende tråd for ikke så lenge siden. At jeg har null lyst på mannen min men at jeg var glad i vårt liv sammen og vår familie. Og at jeg kom til å bli trofast hos han Da ble jeg skjelt ut på KG Jeg burde gjøre det slutt så han fikk nok sex av noen andre..... ok.... konklusjon, KG er aldri fornøyd Anonymkode: a6f18...2fd 2 9
Jeg-er-anonym Skrevet 24. mars 2024 #7 Skrevet 24. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jøss... KG er interessant. Jeg skrev en lignende tråd for ikke så lenge siden. At jeg har null lyst på mannen min men at jeg var glad i vårt liv sammen og vår familie. Og at jeg kom til å bli trofast hos han Da ble jeg skjelt ut på KG Jeg burde gjøre det slutt så han fikk nok sex av noen andre..... ok.... konklusjon, KG er aldri fornøyd Anonymkode: a6f18...2fd Er jo forskjellig med folk og tanker på KG. Personlig mener jeg folk tar altfor lett skillsmisse og at det er veldig ødeleggende. Andre derimot slik som dem som svarte deg mener noe annet. Hva gjelder det du skriver ville jeg prøvd å finne en mellomløsning som passer begge, men at dere er sammen. Dere har jo det kjekt sammen så prøv å finne ut av det. 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #8 Skrevet 24. mars 2024 Gi det litt tid. Småbarnsfasen er krevende Anonymkode: 1ec6e...12f 3
Gjest AnomynBurker Skrevet 25. mars 2024 #9 Skrevet 25. mars 2024 Vet du hvorfor du ikke har lyst på han?
Gjest WhisperingWind Skrevet 25. mars 2024 #10 Skrevet 25. mars 2024 Du våknet ikke en dag og hadde bare ikke lyst på han lenger. Så hva er bakhistorien? Hvorfor giftet du det med han? Hvordan var forholdet? Hvorfor fikk du barn med han?
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #11 Skrevet 25. mars 2024 Skulle ønske jeg var homofil, klarer ikke forholde meg til kvinner og at de bare mister følelser/lyst etter noen år Bedre å være singel Anonymkode: b8ec0...2c9 2
Hmmmmmm Skrevet 25. mars 2024 #12 Skrevet 25. mars 2024 Folk bør tenke seg godt om før de gifter seg. Mange ser på det som en dag de kan være i fokus og ha en stor fest. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #13 Skrevet 25. mars 2024 3 hours ago, WhisperingWind said: Du våknet ikke en dag og hadde bare ikke lyst på han lenger. Så hva er bakhistorien? Hvorfor giftet du det med han? Hvordan var forholdet? Hvorfor fikk du barn med han? Du må nesten svare på dette her, TS, om du skal få noen fornuftige tilbakemeldinger. Så langt har det bare blitt sutring og generalisering, men det er jo liksom sånn det blir når du ikke skriver mer konkret. Anonymkode: 3acf4...af2 3
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #14 Skrevet 25. mars 2024 TS, har du vurdert hva som ligger bak? Er det småbarnslivet med høye krav og for lite tid til å bare puste og være? For meg er iallfall sex er overskuddsfenomen, og det var det lite av i mange år da barna var små. Kan det være hormonelle endringer? For eksempel starten på overgangsalder eller at du bruker p-piller? Jeg hadde null sexlyst da jeg gikk på p-piller iallfall. Nå har jeg hormonspiral og opplever at lysten er der, bare litt mer utilgjengelig enn om jeg er helt uten hormonprevensjon. Hvordan er deres psykiske helse og kommunikasjonen dere i mellom? Dersom en (eller begge) av dere strever med depresjon, angst, utbrenthet eller lignende, eller hvis dere bare samarbeider og kommuniserer dårlig, er det helt naturlig at lysten forsvinner. Poenget mitt er at man kan ikke forvente at lysten på den andre skal være på topp livet ut. Det kommer til å gå opp og ned, som alt annet her i livet, og man må legge ned en innsats for å bevare både lysten og kjærligheten. Om det er for sent for dere vet vel bare du selv. Anonymkode: 6aebb...1cd 3
Majer Skrevet 25. mars 2024 #15 Skrevet 25. mars 2024 Jeg har aldri mistet følelser for noen etter at de først har oppstått. Ikke engang ekser som er langt tilbake i tid. Her er det kansje lurt at en av dere jobber deltid eller at dere tar noen større valg Det er helt greit å slå opp i forhold, men da bør det skyldes at man ønsker ulike ting
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #16 Skrevet 25. mars 2024 Jeg-er-anonym skrev (11 timer siden): Er jo forskjellig med folk og tanker på KG. Personlig mener jeg folk tar altfor lett skillsmisse og at det er veldig ødeleggende. Andre derimot slik som dem som svarte deg mener noe annet. Hva gjelder det du skriver ville jeg prøvd å finne en mellomløsning som passer begge, men at dere er sammen. Dere har jo det kjekt sammen så prøv å finne ut av det. Samlivsterapeuter/psykologer mener det motsatte. De mener at for mange blir altfor lenge i forhold som ikke er bra for dem. Det er svært nedbrytende å kompromisse med seg selv og egne behov over lang tid. Anonymkode: c163d...768 4
Tibbie Skrevet 25. mars 2024 #17 Skrevet 25. mars 2024 Ikke glem at kvinner er mer komplekse enn menn når det kommer til sexlyst. At du ikke har lyst på han trenger absolutt ikke bety at kjærligheten er borte. Bare å føle skjevfordeling i husarbeid og ansvar kan ta knekken på kvinnelig sexlyst. Hvis du vil nøste opp i dette, kan det være lurt å sjekke ut en sexolog 😊 2
Jeg-er-anonym Skrevet 25. mars 2024 #18 Skrevet 25. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Samlivsterapeuter/psykologer mener det motsatte. De mener at for mange blir altfor lenge i forhold som ikke er bra for dem. Det er svært nedbrytende å kompromisse med seg selv og egne behov over lang tid. Anonymkode: c163d...768 Samtidig er kompromisser nødvendige i et forhold. Og når du er gift bør du ha kommet til det punktet at du og partneren er godt kjent med hvilke kompromisser som må gjøres i det forholdet samt som at en er villig til ytterligere kompromisser. God kommunikasjon er viktig
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #19 Skrevet 25. mars 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Vil ikke og har ikke sex med han lengre. Sjelden jeg orker kosing, men klarer ikke lengre tanken på å ha sex med han. Jeg finnes ikke tiltrukket lengre. Er det da bare å skilles? Har småbarn, så kanskje lurt å ikke drøye det for lenge Anonymkode: 11a4f...a4a Så det eneste som er problemet er mangelen på sexuell tenning? Tenner du på andre? Går du på hormonpreventiver? Da jeg brukte hormonspiral, så trodde jeg at det var noe alvorlig galt i ekteskapet vårt, siden jeg aldri hadde lyst på sex med ham mer. Men da spiralen ble tatt ut fordi den måtte byttes etter 5 år, så kom sexlysten fossende tilbake. Etter det har jeg aldri brukt hormonpreventiver igjen. Anonymkode: a3bf6...5e1 3
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #20 Skrevet 25. mars 2024 Skjønner ingen ting av denne tråden. Hvor står det at hun er gift slik mange skriver at hun er? Hvordan vet hun at noen svarer med flere brukere? Er dette påskekrim? Hvis du ikke er tiltrukket av den du er sammen med forsøker du å finne årsakene, og fjerner dem om det er mulig, hvis ikke er det best for begge at dere finner andre. Anonymkode: 9a7e3...a5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå