Laini Skrevet 5. februar 2006 #1 Skrevet 5. februar 2006 Vi skal hjem i vår egen seng etter bryllupsfesten, kom plutselig til å tenke på at vi må fiffe opp soverommet litt da;-) Kunne tenke meg å iallefall kjøpt et skikkelig lekkert sengesett etc slik at vi ikke la oss i de "gode gamle". Hva gjør dere andre?
Gjest Piper Skrevet 5. februar 2006 #2 Skrevet 5. februar 2006 Vi gjorde ingenting, og vi angrer ikke på at vi ikke gjorde noe heller. Var liksom ikke det som var det viktigste
Gjest Gjesta Skrevet 5. februar 2006 #3 Skrevet 5. februar 2006 Vi gjorde ikke no' ut av soverommet på bryllupsnatta.
kitekatt Skrevet 5. februar 2006 #4 Skrevet 5. februar 2006 Vi skal hjem i vår egen seng etter bryllupsfesten, kom plutselig til å tenke på at vi må fiffe opp soverommet litt da;-) Kunne tenke meg å iallefall kjøpt et skikkelig lekkert sengesett etc slik at vi ikke la oss i de "gode gamle". Hva gjør dere andre? ← Vi skal på hotell, men skulle vi hatt det hjemme, ville jeg gjort klart med deilig nytt sengetøy, masse telys (gjør ikke noe om man sovner fra) en vase med roser og champagne og jordbær i kjøleskapet. Hadde også sørget for å ha rent og pent kjøkken og ingrediensene til favorittfrokost i kjøleskapet En liten spiller med romantisk lav musikk stående klart på soverommet er sikkert også greit
Gjest Gjesta Skrevet 5. februar 2006 #5 Skrevet 5. februar 2006 Vi hadde rent og deilig sengetøy, men det var det jeg var absolutt minst opptatt av.........................
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2006 #6 Skrevet 5. februar 2006 masse telys (gjør ikke noe om man sovner fra) ← Ikke stol på t-lys! Hos oss endte ett opp en en stor flamme som vi måtte kvele, hadde ikke sjans til å blåse ut. Kjenner andre som har hatt skikkelige "eksplosjoner". T-lys har jeg stor respekt for!!! Beklager avsporingen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå