AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #1 Del Skrevet 24. mars 2024 Jeg har overtatt en katt der eieren døde av kreft. Katten er chippet og er registert på den avdøde eieren. Hvordan går jeg frem for å bytte til mitt navn i chippen? Anonymkode: 39a26...dd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #2 Del Skrevet 24. mars 2024 Dyrlegen. Anonymkode: 39133...7a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #3 Del Skrevet 24. mars 2024 https://www.dyreid.no/kontakt-oss Anonymkode: d5110...c76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #4 Del Skrevet 24. mars 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): https://www.dyreid.no/kontakt-oss Anonymkode: d5110...c76 Jeg gikk inn på linken du har lagt ut, men der må jeg oppgi dyrets id-nummer og det vet jeg jo ikke Ts Anonymkode: 39a26...dd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #5 Del Skrevet 24. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg gikk inn på linken du har lagt ut, men der må jeg oppgi dyrets id-nummer og det vet jeg jo ikke Ts Anonymkode: 39a26...dd6 Om du ikke har/finner papirer, kan du få lest av chipen. Anonymkode: b88ec...059 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #6 Del Skrevet 24. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Om du ikke har/finner papirer, kan du få lest av chipen. Anonymkode: b88ec...059 Lest av chipen hos dyrlege? Ts Anonymkode: 39a26...dd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #7 Del Skrevet 24. mars 2024 5 minutter siden, AnonymBruker said: Lest av chipen hos dyrlege? Ts Anonymkode: 39a26...dd6 Vi fikset det hos dyrlege. Fikk samtidig en rutinekontroll for å sjekke om katta hadde noe den måtte behandles for. Kan være lurt. Anonymkode: fb5a7...f00 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #8 Del Skrevet 25. mars 2024 Vet om noen som ikke fikk overført katten til seg fordi de ikke hadde signert tinglysningspapirer, at de arvet den avdøde. Derfor er katten fortsatt registret på avdøde og om katten forsvinner så vil de ikke kontakte ny eier ... Anonymkode: 76e2b...99c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #9 Del Skrevet 25. mars 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Vet om noen som ikke fikk overført katten til seg fordi de ikke hadde signert tinglysningspapirer, at de arvet den avdøde. Derfor er katten fortsatt registret på avdøde og om katten forsvinner så vil de ikke kontakte ny eier ... Anonymkode: 76e2b...99c Jeg er bostyrer i avdødes dødsbo og arving , så da er mitt navn registrert i Tingretten, og da blir ikke det et problem Ts Anonymkode: 39a26...dd6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #10 Del Skrevet 25. mars 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg er bostyrer i avdødes dødsbo og arving , så da er mitt navn registrert i Tingretten, og da blir ikke det et problem Ts Anonymkode: 39a26...dd6 Da kan du dra til veterinæren og få lest av nummeret der så får du samtidig en fin sjekk av pys sånn i tilfelle det skulle være noe. Hvis du vet hvilken vetrinær pus har vert hos før så ville jeg valgt den mtp å få en liten oppdatering på helsehistorikken. Anonymkode: 1a4e7...f08 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå