Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror lysten min påvirkes av at jeg føler jeg er sammen med rett person. Nå føler jeg ikke det trur jeg. Iallefall er jeg veldig usikker. Og har vært det over tid. Det går på viktige ting som emosjonell nærhet pga manglende kommunikasjon, ulik måte å leve på som er utfordrende å forene, ulikt forhold til familie og ønske om å tilbringe tid mm. Nå som hen prøver så godt hen kan å få oss på beina igjen,prate og ordne opp mellom oss,så sliter jeg,på tross av at jeg syns det er modig, smigrende, kjærlig og alt,med å skulle nærme meg hen fysisk. Er det over og ut ,er følelsene mine forandret seg såpass at det ikke er noe mer å hente?

Anonymkode: 1f609...cf8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg påvirkes hvert fall sexlysten!

Og er forholdet dårlig, så forsvinner den for meg..

AnonymBruker
Skrevet

Lysten/behovet forsvinner ikke selv om forholdet er dårlig, men lysta på sex med ham forsvinner. Jeg foretrekker å onanere ved behov istedenfor å ha sex med partner når forholdet er dårlige. 

Når slikt vedvarte en tid gikk jeg bestandig fra mannen tidligere. Det ble spiker i kista. Nå har jeg vært gift lenge, og vi pleier å rydde opp i ting, men jeg har aldri lyst på sex med ham når det er dårlig stemning, selv om jeg kan ha lyst/behov for sex. Det er en sperre for å tenne på mann jeg ikke har det generelt greit med. 

Anonymkode: a44e3...1c8

• Nyttig 2
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Jupp. Når sexlyst på partner har forsvunnet er forholdet og det emosjonelle dødt fra min side. For sexlysten er der hele tiden. Bare ikke på partner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...