AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #1 Skrevet 24. mars 2024 I så fall, hvordan ble du påvirket av det? - Jeg var "guttegal" da jeg var tenåring. Jeg bare eeeelsket alle disse kjekke kjendisene. Johnny Depp, Leonardio DiCaprio, Justin Bieber, Logan Lerman, Nick Jonas osv. Jeg innså ikke den gang da at det jeg følte for dem ikke var ekte tiltrekning. Det føltes ut som en slags plikttiltrekning. Det faktum at selv var 100% dedikert til å være hetero og var 0% åpen til muligheten til at jeg var lesbisk gjorde at jeg var overbevist over at dette var ekte tiltrekning. - Jeg hadde flere guttekjærester som ungdom som jeg oppriktig trodde at jeg var forelsket i. Jeg elsket dem, men ikke på den måten. Bare som en bestevenn. En ekstra søt og kjekk bestevenn. Jeg klarte aldri å være i forholdene mer enn 1 år, fordi dynamikken ble alltid så rar (naturligvis). Han var alltid mer besatt av meg, enn jeg var besatt av han. - Jeg klarte aldri å tiltrekkes av det maskuline ved menn. Ikke muskler, ikke skjegg, ikke adamsepler, ikke sterke kjever, ikke kroppshår. Av alle de såkalte kjendiscrushene + guttekjærestene mine, så valgte jeg alltid de som så litt "mykere" ut. Jo eldre guttene rundt meg ble, jo vanskeligere ble det for meg å overbevise meg selv at jeg var tiltrukket av dem. - Jeg trodde at ubehaget jeg følte under sex på grunn av mangel på tiltrekning var normalt. Jeg hørte såpass ofte fra jenter og kvinners perspektiv av sex med menn ofte er kjedelig, utilfredsstillende og til og med vondt. På grunn av det, så tenkte jeg at sexen var "som den skulle" da jeg hadde sex med gutter. Jeg tenkte ikke over at det kanskje var på grunn av at jeg ikke var into guttene i det hele tatt. - Som unge så hadde jeg spesielle kvinnelige skuespillere jeg likte å se på skjermen, som for eksempel Addison Montgomery fra Grey's anatomy. Jeg ble alltid så glad da hun var på skjermen. Syntes hun var veldig pen og interessant. Jeg tenkte ikke noe over det som unge. Jeg bare trodde jeg likte henne ekstra godt, på en slags udefinert måte. Senere innså jeg at jeg var meget betatt av henne, men det var ikke noe jeg innrømte til meg selv som unge. Anonymkode: 2ff4f...d9a 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå