Marie Skrevet 5. februar 2006 #1 Skrevet 5. februar 2006 Burde kjøpt et digitalkamera. Vil ha et som er raskt. Dvs at jeg kan ta flere bilder relativt raskt etterhverandre. I tillegg vil jeg ha oppladbart batteri. Kan noen anbefale meg et?
Gjest 1111 Skrevet 5. februar 2006 #2 Skrevet 5. februar 2006 Hvor mye penger er du villig til å investere?
Gjest Gjest_gaja_* Skrevet 5. februar 2006 #3 Skrevet 5. februar 2006 www.akam.no hvis du har noen navn kan du sjekke hva andre mener og hvor du finner kameraet billigst på produktguiden. ellers er "anbefalinger" veldig interessant å lese
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2006 #4 Skrevet 5. februar 2006 Det første du må bestemme deg for er en evt prisgrense og om du skal ha kompakt eller speilrefleks. Ellers er det raskt å gå seg vill i kamerajungellen.
Grooo Skrevet 5. februar 2006 #5 Skrevet 5. februar 2006 Det er en del tråder om dette på Data og internett her inne, prøv å titte litt nedover på siden der for gode svar. Ellers er akam.no ganske kjekk ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå