AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #1 Del Skrevet 24. mars 2024 hei. jeg har sett mange på tiktok osv gå på linbukse allerede i mars. jeg vet ikke om de bare går med det inne eller ikke, men har vi startet å gå med det og hva tenker vi om når? kan man liks gå med det nå eller skal man vente til nærmere sommeren? plis noen gi meg svar! Anonymkode: 6202e...bcd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #2 Del Skrevet 24. mars 2024 Når det er varmt nok. Anonymkode: c7100...900 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emma13 Skrevet 24. mars 2024 #3 Del Skrevet 24. mars 2024 Hei. Har sett mange jenter på tiktok gå med linbukse nå i mars, er dette normalt? vet ikke om de bare går med det inne eller ute også, men når starter vi med det egt og kan man gå med det nå? noen svar, vær så snill!:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #4 Del Skrevet 24. mars 2024 Men befinner disse seg i Norge? Jeg synes det er for kaldt med linbukse nå, i likhet med skjørt, ballerinasko osv, som jeg også ser influencerne lenger sør bruker allerede nå 😅 hadde nok drøyd det en måneds tid Anonymkode: 47bfd...91a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #5 Del Skrevet 24. mars 2024 Aldri. Det er det styggeste som finnes. Anonymkode: 80ef6...f05 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beliis Skrevet 24. mars 2024 #6 Del Skrevet 24. mars 2024 Linbukse er jo herlig på de varmeste dagene. Men kommer også litt an på snittet synes jeg. Men fortrinnsvis et plagg for + 20 grader for min egen del😅 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beliis Skrevet 24. mars 2024 #7 Del Skrevet 24. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Aldri. Det er det styggeste som finnes. Anonymkode: 80ef6...f05 Lin som materiale da? Finnes mange ulike buksemodeller... Fra elegante dressbukser til mer slappe av hjemme i hagen versjoner... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 24. mars 2024 #8 Del Skrevet 24. mars 2024 Når det er varmt, altså over 22+ grader. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 24. mars 2024 #9 Del Skrevet 24. mars 2024 Når det er varmt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emma13 Skrevet 24. mars 2024 #10 Del Skrevet 24. mars 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Men befinner disse seg i Norge? Jeg synes det er for kaldt med linbukse nå, i likhet med skjørt, ballerinasko osv, som jeg også ser influencerne lenger sør bruker allerede nå 😅 hadde nok drøyd det en måneds tid Anonymkode: 47bfd...91a ja de befinner seg i Norge! men tenker nok det samme, takk!:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 24. mars 2024 #11 Del Skrevet 24. mars 2024 To tråder om samme tema er flettet sammen. Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 24. mars 2024 #12 Del Skrevet 24. mars 2024 Å vente til det er over 20 gr blir litt i overkant for meg, vil si når gradestokken kryper over 15… da er det varmt for meg. Har bare en linbukse da, som jeg elsker. Tar imot tips til fine linbukser med takk. Må ikke stramme over magen og heller ikke være veldig vid 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 25. mars 2024 #13 Del Skrevet 25. mars 2024 Har gått med linbukse ei stund allerede. Men mi er mørkegrøn og ikkje så sommarsleg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 25. mars 2024 #14 Del Skrevet 25. mars 2024 Her brukes linbukse når det er varmere i været ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #15 Del Skrevet 25. mars 2024 Kjære deg. Disse spørsmålene dine er helt avsindige. Det finnes ikke noe stort søsterskap med et fastlagt sett av klesregler. Dette finner du ut av selv. Anonymkode: d4d4c...e03 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 25. mars 2024 #16 Del Skrevet 25. mars 2024 Aldri! Linbukser må strykes. Det er unødvendig kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå