AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #1 Skrevet 24. mars 2024 Har klart å forelske meg/bli hektet på en mann det ikke blir noe mer med. Jeg tror jeg er like hektet på oppmerksomheten han gav meg som selve mannen. Hvordan komme seg videre og ut av dette? k50 Anonymkode: 50af9...1c2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #2 Skrevet 24. mars 2024 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Har klart å forelske meg/bli hektet på en mann det ikke blir noe mer med. Jeg tror jeg er like hektet på oppmerksomheten han gav meg som selve mannen. Hvordan komme seg videre og ut av dette? k50 Anonymkode: 50af9...1c2 Ingen er seg selv i starten, for alle vil vise frem de beste sidene dem har. Ja menn kan gi mye oppmerksomhet som vennskapelig. Uten at dem mener noe mer enn vennskapelig med det. Du får rett og slett kutte kontakten med han da. Jeg hadde gjort det om det gjaldt meg. Anonymkode: be69f...229
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #3 Skrevet 24. mars 2024 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Har klart å forelske meg/bli hektet på en mann det ikke blir noe mer med. Jeg tror jeg er like hektet på oppmerksomheten han gav meg som selve mannen. Hvordan komme seg videre og ut av dette? k50 Anonymkode: 50af9...1c2 Eneste som fungerer er å slette og ikke ha kontakt. Jobbe med selvbildet Anonymkode: a46ec...a2b 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #4 Skrevet 24. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ingen er seg selv i starten, for alle vil vise frem de beste sidene dem har. Ja menn kan gi mye oppmerksomhet som vennskapelig. Uten at dem mener noe mer enn vennskapelig med det. Du får rett og slett kutte kontakten med han da. Jeg hadde gjort det om det gjaldt meg. Anonymkode: be69f...229 Ts her. Vi har hatt en seksuell relasjon over et par år og nå har det dabbet av fra hans side… Anonymkode: 50af9...1c2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #5 Skrevet 24. mars 2024 Kutte ut all kontakt er det som er mest effektivt. Anonymkode: cd843...550
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #6 Skrevet 24. mars 2024 Slutt å snakk med han overhodet. Gjør vondt en stund, så vil det dabbe av. I mellomtiden kan du jo flørte litt med noen andre? Jeg har et opplegg gående som er verken fugl eller fisk ennå. Vi oppfører oss som kjærester. Jeg er veldig klar å sier jeg ikke kun skal ha en elsker. Anonymkode: a0dcf...a2d
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #7 Skrevet 24. mars 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Slutt å snakk med han overhodet. Gjør vondt en stund, så vil det dabbe av. I mellomtiden kan du jo flørte litt med noen andre? Jeg har et opplegg gående som er verken fugl eller fisk ennå. Vi oppfører oss som kjærester. Jeg er veldig klar å sier jeg ikke kun skal ha en elsker. Anonymkode: a0dcf...a2d Skjønner godt at du trenger en avklaring rundt forholdet du er i. Takk for rådet, jeg vurderer å finne en ny å flørte med. Ts Anonymkode: 50af9...1c2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #8 Skrevet 24. mars 2024 Aktiver hjernen. Ikke tenk med fitten. Anonymkode: 6b293...3d6 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #9 Skrevet 24. mars 2024 For det første: er du forelsket, eller er du hekta? Der er ikke det samme.. er du hekta er det noe sykelig og en slags avhengighet over forholdet ditt til denne mannen. Lettere for oss og gi deg gode råd om du forteller oss litt mer om forholdet deres 🙂 Anonymkode: 31932...53c
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #10 Skrevet 24. mars 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): For det første: er du forelsket, eller er du hekta? Der er ikke det samme.. er du hekta er det noe sykelig og en slags avhengighet over forholdet ditt til denne mannen. Lettere for oss og gi deg gode råd om du forteller oss litt mer om forholdet deres 🙂 Anonymkode: 31932...53c Er nok forelsket og har blitt glad i ham. Møttes på en chatteside og skulle egentlig bare ha sex. Så fortsatt det sånn, nå på andre året. Klarer nesten ikke tenke på annet og blir så glad hver gang han melder meg (ca hver andre, tredje uke). Innser at det ikke er sunt for meg, vet at han ikke har følelser. ts Anonymkode: 50af9...1c2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #11 Skrevet 24. mars 2024 Fjern personen fra åsynet ditt. Slett, blokk og få gjort han usynlig, så det ikke er så mange muligheter for å uheldigvis se navnet hans eller få en melding. Finn på andre ting. Skeiv ned alt det negative ved den personen. Anonymkode: 13bb9...978 1
cerruti Skrevet 24. mars 2024 #12 Skrevet 24. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har klart å forelske meg/bli hektet på en mann det ikke blir noe mer med. Jeg tror jeg er like hektet på oppmerksomheten han gav meg som selve mannen. Hvordan komme seg videre og ut av dette? k50 Anonymkode: 50af9...1c2 Tenk om og om igjen at han vil jo egentlig ikke ha deg. Han ønsker seg noe annet. Men du er bra nok til han finner den han vil ha.
Etk Skrevet 24. mars 2024 #13 Skrevet 24. mars 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Er nok forelsket og har blitt glad i ham. Møttes på en chatteside og skulle egentlig bare ha sex. Så fortsatt det sånn, nå på andre året. Klarer nesten ikke tenke på annet og blir så glad hver gang han melder meg (ca hver andre, tredje uke). Innser at det ikke er sunt for meg, vet at han ikke har følelser. ts Anonymkode: 50af9...1c2 Vet akkurat hvordan du har det, har vært i samme situasjon selv, bare 3 år og med oftere kommunikasjon. Overhodet ikke sunt for meg og jeg er glad jeg til slutt forstod hvor ødeleggende det var! Oppskriften var null kontakt, slette alt av bilder/chatter, blokkere/begrense på SoMe. Så skrev jeg liste over alle hans dårlige sider og tok den frem hver gang jeg fikk vondt i hjertet/savnet han. Tiden leger de fleste sår - heldigvis, for å komme seg videre etter et hekt kan være helt ufattelig tungt… 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå