AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #1 Skrevet 24. mars 2024 Vi har vanket sammen en stund. Gått på konserter, kino og div turer. Allerede her merker jeg nå at jeg har vært utrolig naiv. Men noe forhold med henne på noen som helst måte var aldri i mine tanker. Jeg kunne imidlertid være ganske stolt av å gå sammen henne, litt morsomt, for gutta ble hodestups når de så henne. Hun er virkelig en vakker prinsesse. Hun er 24, jeg 31. Her om dagen gikk vi tur på en øde vei og hun tok et par skritt forover fra meg, snudde seg brått rundt og kastet seg over meg og ( vi ) begynte å kline. Jeg hev meg ikke av grepet umiddelbart og slik sett er jeg kanskje medskyldig? Jeg sa bare etter en stund at "er dette så lurt da?" Hun roet seg ned og vi har ikke snakket sammen siden. Synes det er litt trist for jeg liker henne svært godt. Jeg har veldig lyst til å ta kontakt igjen, men jeg tenker at det kanskje var akkurat dette stuntet ene og alene hun hadde planer om. Hvor langt ville hun egentlig? Jeg får virkelig ikke taket på dette. Burde jeg la alt ligge dødt å la hele relasjonen gå i oppløsning? Anonymkode: fc2c3...acb
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #2 Skrevet 24. mars 2024 Dere må jo snakke sammen. Anonymkode: 0b486...7e7
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #3 Skrevet 24. mars 2024 Tok hun deg i skrittet eller noe siden du skriver at hun antastet deg? Anonymkode: 4befe...ef4 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #4 Skrevet 24. mars 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg kunne imidlertid være ganske stolt av å gå sammen henne, litt morsomt, for gutta ble hodestups når de så henne. Hun er virkelig en vakker prinsesse. Hun er 24, jeg 31. Anonymkode: fc2c3...acb Æsj hvem faen snakker sånn her om kusina si 🤮 eller; hvem fantaserer og dikter opp sånn om å rote med familiemedlemmer. I og med at dette helt klart er en oppfunnet runkehistorie mener jeg Anonymkode: eef10...d85 3 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #6 Skrevet 24. mars 2024 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Kult Anonymkode: fb758...84c Skjønner ikke hva av dette som er altfor kult. Anonymkode: fc2c3...acb
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #7 Skrevet 24. mars 2024 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Tok hun deg i skrittet eller noe siden du skriver at hun antastet deg? Anonymkode: 4befe...ef4 Nei, det gjorde hun ikke. Anonymkode: fc2c3...acb 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #8 Skrevet 24. mars 2024 Noen her som kjeder seg litt i påska og dikter opp historier 😅 Anonymkode: d0c9c...14d 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #9 Skrevet 24. mars 2024 Tenk så enkelt med bryllup da. Dere vil kjenne store deler av familien veldig godt.. Anonymkode: e9668...409
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #10 Skrevet 24. mars 2024 For meg så blir det så nærme i slekt,at det føles som incest. Anonymkode: 7ef83...cdd
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #11 Skrevet 24. mars 2024 En del fantasihistorier her på kg nå. Er det påskeferien som slår inn? Anonymkode: 0d1ce...b01
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #12 Skrevet 25. mars 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Æsj hvem faen snakker sånn her om kusina si 🤮 eller; hvem fantaserer og dikter opp sånn om å rote med familiemedlemmer. I og med at dette helt klart er en oppfunnet runkehistorie mener jeg Anonymkode: eef10...d85 Fortsatt vanlig for pakistanere, for eksempel, å gifte seg med kusiner og fettere.. Så muligens ikke oppdiktet. Anonymkode: a3c4c...6b3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå