AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #1 Skrevet 24. mars 2024 Samboeren min og jeg har snart vært sammen i ett år nå. Aldersforskjellen på oss er stor. Den er 8 år Ganske tidelig i forholdet snakket ham om exer. Vist vi snakket om hest, så kunne han si * jeg er er glad for at du ikke liker hest, for det gjorde exen*. Vider kunne han nevne at han har hatt 30+ sexpartnere. Ellers har han fortalt meg om ulike plasser han har tatt damer på som foreksempel: jeg tok henne over vasken på høgskoledoen. Han har også fortalt om sine friends with Benefits.. Jeg vist hvem hun ene var etter hvordan hun oppførte seg på en fest når vi var det og hun var der. Han sa at han ikke hadde pult henne før. Jeg fann ut av at han hadde gjort de. Hvorfor frase ut om ex og tidligere sexpartner for å så lyve om de var hun eller ikke?. Det er ikke første gang, men 3 gang. Når han skule møte onkelen min for første gang. Så presterte han å si at: jeg ble ikke shipper fordi exen min ikke ville at jeg skulle bli det. Onkel Spørte kun om hva han jobbet med.. Samboeren min har sakt at grunnen til han fortalte meg alt er fordi han ville at jeg skulle vite bakgrunnshistorien han har. Jeg hadde trodd at fortid er fortid. Ble lei meg for at han nevnte om tidligere og klarer ikke å slutte å tenke på de. Personeligheten til typen er veldig confident. Han er stor og sterk og trener på treningssenteret. Han går på måte som tilsier se på meg hær er jeg. jeg jobber i butikk. Ser hvordan par oppfører seg. Jeg ser ofte en mann som elsker damen sin mye. Mannfolkene ser ikke på andre damer. Typen min kan glimt bort på andre damer. Jeg har selv ligget med kun 3 andre før han. Det er jo ikke sann at jeg tenker han er jomfru heller…alle har jo som sagt hatt en fortid. Jeg er nå redd for at dette vil ødelegg forholde vårt fordi jeg har blitt veldig lei meg og sint for han har gjort som han har gjort. Håper han ikke elsker meg mindre. Etter han fortalte meg om de meste, så har jeg spurt om de tidligere han hadde med andre. Er redd for at han sammenligner meg med de andre jentene. Kanskje tenker han på andre menst han puler meg. Han går til psykolog pga tidligere traumer, som en i familien har påført han. Han kan bli stresset av krangling eller vist jeg snakker høyt og blir emosjonell. (Jeg har adhd). Han har snakket til psykologen om problemet vårt. Psykologen til typen sa at det er min feil at jeg reagere som jeg gjør. Elsker han veldig, men er redd for at psykologen skal si at vi ikke passer osv.. at jeg ikke er bra for han fordi han blir stresset av diskusjonen omhandlet dette temaet. Hva gjør jeg i denne situasjonen? Er lei meg og tenker på det ofte. Jeg vil si tusen takk for alle innspill på forhånd! Anonymkode: 0c90a...25b 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #2 Skrevet 24. mars 2024 Hæ? Hvilken situasjon? Hva er det du har problemer med? Anonymkode: 121f1...986 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #3 Skrevet 24. mars 2024 Har du hørt med egne ører at psykologen hans sa det var din feil? Jeg tror det er blank løgn. Han typen din forteller deg om alle damene han har hatt, både for å sjekke hvor mye dritt du finner deg i, +at du skal bli usikker om du er god nok i forhold til "alle de andre damene han har sjans på". Dermed vil du finne deg i ENDA mer dritt, fordi han har overtaket. Anonymkode: 9b3cd...104 3
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #4 Skrevet 24. mars 2024 Du vil altså være sammen med en basket case som går til psykolog, skryter av sine tidligere erindringer, og glor på andre damer. Hver sin smak... Anonymkode: 0ae29...1ae 3
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #5 Skrevet 24. mars 2024 Han der er alt annet enn confident. Anonymkode: 953ec...569 1 3
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #6 Skrevet 24. mars 2024 3 minutter siden, AnonymBruker said: Du vil altså være sammen med en basket case som går til psykolog, skryter av sine tidligere erindringer, og glor på andre damer. Hver sin smak... Anonymkode: 0ae29...1ae Ts som er basket case her. Tror at psykologen til typen snakker om henne. Og bare skriver rundt uten å fortelle hva som er problemet. Tekstbok konfliktsky basketcase. Anonymkode: 26a86...a89
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #7 Skrevet 24. mars 2024 Dette er en mann som på sikt bare kommer til å bli et mareritt for deg, Ts. Han psyker deg ned på en ful måte, får deg til å føle deg dårligere enn tilfeldige damer han har hatt sex med før. Han lyver til deg. Ingenting med denne mannen tilsier at du bør være sammen med ham! Om du hadde fortalt din versjon til psykologen ville psykologen hans ha rådet deg til å komme deg ut av dette forholdet! Og for all del - IKKE BLI GRAVID MED DENNE MANNEN! Kom deg ut av forholdet! Anonymkode: 98a5c...97d 2
Virrevirrevapp Skrevet 24. mars 2024 #8 Skrevet 24. mars 2024 Hade aldri godtatt en mann som prata masse om eksene sine, og spesielt ikke om sex med dem. Hadde bedt ham holde tåta om de tingene. Er helt uinteressant plusset feil fokus. Det som skal være viktig 99 % av tida er forholdet en er i nå. 2
Gjest WhisperingWind Skrevet 24. mars 2024 #9 Skrevet 24. mars 2024 Jeg leser usikker mann med lavt selvbilde som prøver å heve seg med å fortelle masse detaljer om tidligere sexerfaringer👀
Perle Skrevet 24. mars 2024 #10 Skrevet 24. mars 2024 (endret) Får bare lyst til å gråte når jeg leser dette. Dette kommer ikke til å ende godt. Det er i ihvertfall et bra tegn at du skriver her, da det viser at det er noe i deg som vet at dette ikke bra for deg. Du må komme deg vekk fra denne mannen, og så må du ikke involvere deg med noen mann igjen för du klarer å sette sunne grenser og vite hva som normalt og ikke. Ellers kommer du til å ende opp med samme type mann igjen og igjen og igjen... Endret 24. mars 2024 av Perle 2 2
Ishavsrøya Skrevet 24. mars 2024 #11 Skrevet 24. mars 2024 Hva er det med menn som har behov for å skryte/informere om tidligere sexliv. Det er så TURN-OFF 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå