Gå til innhold

Mysimba og blødninger

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gått på mysimba i 2 måneder. Jeg har spiral og har ikke menstruasjon på mange år, bare litt småblødning en gang i måneden. For noen uker siden fikk jeg mens og blødde i en uke. Ikke som en vanlig menstruasjon, men mer enn vanlig med spiral. I dag begynte jeg å blø igjen og har menssmerter. Er 49 år så det er vel kanskje vanlig eller så er det pga mysimba. Kontakte legen eller vente litt å se? 

Anonymkode: d013f...c2c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var vel midt i 50 årene når jeg begynte på Mysimba. Etter noen uker så fikk jeg bl.a bivirkninger som blødninger. Fikk også andre bivirkninger, så jeg sluttet med Mysimba og da stoppet blødningene. Jeg er ferdig med overgangsalderen for mange år siden å har ikke hatt mensen på ca 12-13 år nå, å det var jeg selvsagt ikke interessert i å få igjen. 

Prøvde Mysimba igjen etter et par år, å blødningene kom tilbake, å nå har jeg ikke tenkt å bruke de igjen pga uønskede bivirkninger.

Andre bivirkninger jeg fikk var ekstrem svette. Jeg tålte ikke varme, og dette var midt på sommeren, så jeg satt inne på dagtid en hel sommer. Også fikk jeg kløe på armer og ben - noe som var veldig plagsomt og gikk utover humøret og nattesøvnen. 

Anonymkode: add98...237

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...