Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 11 uker  idag og begynte å blø da jeg var på toalettet, helt rødt friskt blod. Det var to små klumper i blodet. Jeg var på ultralyd i uke 9 og så hjertet banke og alt var fint. Jeg har ingen smerter. 

Jeg kjenner jeg er livredd men vet ikke helt hva jeg evt kan gjøre? 

Anonymkode: 7dade...d6e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Jeg er 11 uker  idag og begynte å blø da jeg var på toalettet, helt rødt friskt blod. Det var to små klumper i blodet. Jeg var på ultralyd i uke 9 og så hjertet banke og alt var fint. Jeg har ingen smerter. 

Jeg kjenner jeg er livredd men vet ikke helt hva jeg evt kan gjøre? 

Kjære deg. Du kan ringe legevakta. Er du heldig så får du komme på ultralyd. Hvis ikke må du kanskje gå vis fastlegen på mandag. En blødning trenger ikke å bety abort, men den kan gjøre det. Det er et godt tegn at du ikke har smerter. Det er også et godt tegn at du har sett et bankende hjerte i uke 9. Men  det er ingen garanti. Håper inderlig det går riktig vei. Jeg mistet nylig, og det er tungt. ❤️

Anonymkode: 4dcc1...039

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Vil ikke gjøre deg urolig, for det kan absolutt gå bra. Men for meg så startet det med frisk blod og null smerter. Jeg dro og sjekket med en gang og de fant ut det var en MA. Var også 11 uker men fosteret døde i uke 9+4. Sjansen er liksom så minimal men så skjer det jo av og til. Ville innstilt meg på det verste og bli positivt over om alt er bra.

Anonymkode: d8f1b...e7b

AnonymBruker
Skrevet

Alt var fint ❤️ hilsen ts

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Alt var fint ❤️ hilsen ts

Utrolig godt å høre ❤️

Anonymkode: 4b8a9...a17

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...