Gå til innhold

kan jeg gå til overgrepsmottaket når det skjedde for over en måned siden?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Klærne er vasket, så har av den grunn ingen bevis. Hva kan de de hjelpe meg med? Jeg trenger hjelp utenfra til å forstå hva som faktisk har skjedd, for å ta stilling til hva jeg skal gjøre videre.

Anonymkode: d57ca...480

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Gjest mirjia
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Klærne er vasket, så har av den grunn ingen bevis. Hva kan de de hjelpe meg med? Jeg trenger hjelp utenfra til å forstå hva som faktisk har skjedd, for å ta stilling til hva jeg skal gjøre videre.

Ikke spør alle forståsegpåere her på KG om dette. Ring eller dra til mottaket så veileder de deg videre. Du er ikke den første de har møtt der det har gått tid.

AnonymBruker
Skrevet

Ring!

Anonymkode: f227a...a9d

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det kan du! Ring først, så vil du få god veiledning ❤️ De har egne mottak, så man skal slippe å vente med andre pasienter. 

Anonymkode: 63974...301

Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg postet av utestengt bruker og svar til slettede innlegg.

Rhodiola, adm.

AnonymBruker
Skrevet

NOK-senteret

Anonymkode: 013f7...62e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.3.2024 den 13.40):

Ja det kan du! Jeg gjorde det en god stund etterpå og. Ikke alltid lett rett etter. Få tatt noen prøver eller snakke med de.

Anonymkode: b16d2...4db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...