Gjest Gjest_Helèn_* Skrevet 5. februar 2006 #1 Skrevet 5. februar 2006 Hei, jeg har noen spørsmål om self tan spray, siden jeg for noen dager siden så en på big brother (ehm...) spraye det på seg. Så her er mine spørsmål... 1. Hvor mye koster det? 2. Hvilke merker synes dere er best? 3. Må man ha slikt dyrt spraye utstyr til? 4. Kan jeg bruke det i fjeset? 5. Hvor kan man kjøpe det? Jeg bruker krem nå, men resultatene blir ikke så bra. Jeg tørr heller ikke gå på solarium, og vil ikke bruke masse unødvendige penger på salonger osv. når jeg kan gjøre det litt billigere hjemme. Hilsen Helèn
lene24 Skrevet 5. februar 2006 #2 Skrevet 5. februar 2006 1. det koster gjerne 150 - 350 kroner alt etter hvilket merke du skal ha. 2. Av de jeg har testet synes jeg alle har vært bra ( modelco, natural sun, tan in a can) 3. Trenger ikke ha dyrt spraye utstyr, kjøper bare boksen og sprayer i vei ( husk å holde god avstand ) 4. kan bruke det i ansiktet også, gir veldig fint resultat - men ikke overdriv, påfør et tynt lag, og påfør heller mer senere dersom du synes det ble lite farge... 5. kan kjøpe disse boksene mange plasser, i frisør salonger/ hudpleiesalonger, i vita butikker samt nettet. Eks: www.shadowtans.no eller www.tancan.se ( Disse merkene har vært brukt i big brother huset tidligere... -og husk å peele kroppen samt påføre body lotion der hvor huden er mest tørr ( eks albuer, knær osv... ) Gir best resultat!!!!! Lykke til!!!!
Montezuma Skrevet 6. februar 2006 #3 Skrevet 6. februar 2006 ikke spray i ansiktet men påfør med makeup svamp for best resultat.
Gjest Gjest_Helèn_* Skrevet 6. februar 2006 #4 Skrevet 6. februar 2006 Tusen takk for svar Glemte ogsåå spørre om man kan bade med det i klorvann osv. uten at vannet blir brunt??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå