AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #1 Skrevet 24. mars 2024 Ble litt satt ut av kjæresten min her om dagen. Han fortalte meg at han har skofetisj og tenner på godt brukte sko. Hvordan skal jeg håndtere det her. Vet ikke helt om jeg er så komfortabel med det. Vil ikke spørre han heller om temaet fordi jeg vil ikke gjøre han ukomfortabel. Anonymkode: 1cb06...37d
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #2 Skrevet 24. mars 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ble litt satt ut av kjæresten min her om dagen. Han fortalte meg at han har skofetisj og tenner på godt brukte sko. Hvordan skal jeg håndtere det her. Vet ikke helt om jeg er så komfortabel med det. Vil ikke spørre han heller om temaet fordi jeg vil ikke gjøre han ukomfortabel. Anonymkode: 1cb06...37d Er du så ukomfortabel med det, så burde du ikke vise det nei, hvis ikke kommer han aldri til å dele noe igjen, for det kostet sannsynligvis en del å innrømme det. Men hva er så farlig med det? Er da ganske uskyldig det da Anonymkode: e81c2...afe 4
Arild37 Skrevet 24. mars 2024 #3 Skrevet 24. mars 2024 Delte en fetisj med eksen, hun fikk også en negativ reaksjon og sexlivet ble dårligere etter det, for da ble kommunikasjon ødelagt, er da ikke noe hyggelig å dele sine innerste tanker og bli dømt for det av den man elsker 1 1 1
Janina1 Skrevet 24. mars 2024 #4 Skrevet 24. mars 2024 Jeg tenker at det er en ganske så uskyldig fetisj. Han verken plager eller skader noen med den. 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #5 Skrevet 24. mars 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Ble litt satt ut av kjæresten min her om dagen. Han fortalte meg at han har skofetisj og tenner på godt brukte sko. Hvordan skal jeg håndtere det her. Vet ikke helt om jeg er så komfortabel med det. Vil ikke spørre han heller om temaet fordi jeg vil ikke gjøre han ukomfortabel. Anonymkode: 1cb06...37d Gratulerer! Du har en mann som er åpen med deg. Nå er det opp til deg hvordan du velger å håndtere det videre. Anonymkode: dc5ab...88a 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #6 Skrevet 24. mars 2024 TS skulle vært sammen med min dame. Tror hun har over 50 par sko i ulike farger og fasonger. Jeg har ikke skofetisj 😄 Anonymkode: 94e13...fae 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #7 Skrevet 25. mars 2024 Jeg var sammen med en sko og sokke og fotfetishist i 20 år. Jeg savner det. Spilte ikke stor rolle for meg at han likte å lukte på skoene mine (joggesko for ham, ikke høyhælte, som jeg knapt bruker). Fikk uendelig mange behagelige fotmassasjer. Anonymkode: 22574...c87 1 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #8 Skrevet 12. april 2024 Jeg klarer ikke tanken på at noen skal lukte i skoene mine Anonymkode: 1cb06...37d
AnonymBruker Skrevet 12. april 2024 #9 Skrevet 12. april 2024 22 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg klarer ikke tanken på at noen skal lukte i skoene mine Anonymkode: 1cb06...37d Fordi? Er du så nærtagende og tynnhudet at din hypotetiske kjæreste ikke kunne ha luktet på skoene dine? Jeg har ikke slik fetisj, men enkelte må jaggu ta seg sammen🤣 Anonymkode: ee079...61b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå