AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #1 Skrevet 24. mars 2024 Virker som om samfunnet legger mye prestisje i det å ha flest mulig planer, være opptatt nesten hele uken... Og hver gang jeg dater noen så er det slik at jeg spør feks om å møtes onsdag, så har de mulighet kun lørdag formiddag eller søndag kveld. Alle treff må planlegges nærmest en uke i forveien, og spontanitet uteblir totalt. Jeg syns det er så forferdelig turn off så jeg pleier egentlig si at jeg liker å planlegge maks 2-3 dager i forveien foruten helgeturer/ferieplaner/bursdager o.l., men det er nærmest alltid starten på slutten om jeg ikke orker å planlegge livet mitt 1 uke frem i tid utifra de få timene daten min har ledig. Jeg tror jeg er sær men er det andre som tenker slik? Liker spontanitet og følelsen av at man har god tid i livet, ikke at en hopper fra avtale til avtale Anonymkode: 22cce...ca0 3 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #2 Skrevet 24. mars 2024 Jeg liker begjær og spontanitet, vi er vel forskjellige. Anonymkode: c7c36...105
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #3 Skrevet 24. mars 2024 Ja, vil si det er veldig turn off. Det motsatte er idealet, dvs en person som gir deg inntrykk av at det alltid er plass til deg. Da vil du være på samme måte tilbake. Anonymkode: a2534...679 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #4 Skrevet 24. mars 2024 25 minutter siden, AnonymBruker said: Virker som om samfunnet legger mye prestisje i det å ha flest mulig planer, være opptatt nesten hele uken... Og hver gang jeg dater noen så er det slik at jeg spør feks om å møtes onsdag, så har de mulighet kun lørdag formiddag eller søndag kveld. Alle treff må planlegges nærmest en uke i forveien, og spontanitet uteblir totalt. Jeg syns det er så forferdelig turn off så jeg pleier egentlig si at jeg liker å planlegge maks 2-3 dager i forveien foruten helgeturer/ferieplaner/bursdager o.l., men det er nærmest alltid starten på slutten om jeg ikke orker å planlegge livet mitt 1 uke frem i tid utifra de få timene daten min har ledig. Jeg tror jeg er sær men er det andre som tenker slik? Liker spontanitet og følelsen av at man har god tid i livet, ikke at en hopper fra avtale til avtale Anonymkode: 22cce...ca0 Er det noe grunn til at han er så opptatt? er det bare sosiale ting som gjør han opptatt eller er det business? Er mange som later som de er veldig opptatte for å framstå som "high value". Anonymkode: d15cc...56a
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #5 Skrevet 24. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er det noe grunn til at han er så opptatt? er det bare sosiale ting som gjør han opptatt eller er det business? Er mange som later som de er veldig opptatte for å framstå som "high value". Anonymkode: d15cc...56a Det gjør det bare enda verre. Mye bedre å late som en har all verdens av tid. Anonymkode: a2534...679 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #6 Skrevet 24. mars 2024 Ja for meg er det turn off, har lyst til å møte en partner oftere enn 2 timer på en lørdag. Er han veldig travel akkurat nå pga en spesifikk grunn så er det jo noe annet. Anonymkode: 65792...56f
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #7 Skrevet 24. mars 2024 Slike mennesker er jo ikke datebare, og de er nok skjelden ute etter noe mer enn et nyp på 50 minutter, hvis det er en åpning i kalenderen for det. Det pirrer sikkert interessen med disse dynamiske menneskene, men et forhold blir jo på akkurat samme viset. Anonymkode: 20d7b...193 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #8 Skrevet 24. mars 2024 En person som må holde seg konstant opptatt, er ikke noe for meg. Om en person ikke har tid til å date meg, så har den hvert fall ikke tid til et forhold med meg. Anonymkode: 26b7a...3b4 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #9 Skrevet 24. mars 2024 Jeg er en person som nok kan fremstå som veldig opptatt, ihvertfall før det blir mer seriøst og jeg får lyst til å prioritere en person fordi jeg har fått følelser for vedkommende. Har flere jobber, barn, familie, endel sosialt rundt dette, liker å trene og har ofte mange avtaler. I tillegg trenger jeg alenetid og en pust i bakken + søvn, og har lært at det må jeg også rydde plass til. Har sett at jeg ikke har noe problem med å inkludere kjærester i noe av dette, men i tidlig datingfase, så blir det jo ikke sånn. Og jeg tror kanskje uansett at jeg ikke passer sammen med en person som sitter med hendene i fanget og har et hav av tid å fylle... med meg. Anonymkode: 15a75...f04 3 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #10 Skrevet 24. mars 2024 Sliter litt med det samme selv. Dater en som har barnet sitt annenhver uke og deretter jobber/må være tilgjengelig for jobben hele den andre uken. Vanskelig for oss å møtes. Han har også planlagt hva han og barnet skal gjøre i den tre ukers sommerferien de har sammen de neste åtte årene. Jeg er enig i at tid med egne barn går foran, men jeg forstår ikke hvorfor slike mennesker tar initiativ til dating når de faktisk ikke har tid og plass til en kjæreste. Anonymkode: a40cd...12b 4
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #11 Skrevet 24. mars 2024 4 minutter siden, AnonymBruker said: Sliter litt med det samme selv. Dater en som har barnet sitt annenhver uke og deretter jobber/må være tilgjengelig for jobben hele den andre uken. Vanskelig for oss å møtes. Han har også planlagt hva han og barnet skal gjøre i den tre ukers sommerferien de har sammen de neste åtte årene. Jeg er enig i at tid med egne barn går foran, men jeg forstår ikke hvorfor slike mennesker tar initiativ til dating når de faktisk ikke har tid og plass til en kjæreste. Anonymkode: a40cd...12b fordi de vil pule Anonymkode: d15cc...56a 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #12 Skrevet 24. mars 2024 Skjønner veldig godt hva du mener. Selv er jeg en person som er ekstremt opptatt omtrent hele døgnet, 8-22 hver dag - MEN er jeg interessert i noen å dater så kan de fleste avtaler flyttes, og jeg har hatt mange super koselige dater etter 22. Tror det viktigste er å være 100% tilstedet når man kan som en opptatt person, og også forstå og akseptere at ikke alle gidder det livet. Anonymkode: 67ac7...818
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #13 Skrevet 24. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): fordi de vil pule Anonymkode: d15cc...56a Det er greit nok det, hvis man er ærlig på det. Men de framstiller det som at de ønsker en kjæreste og på sikt samboer. Kan godt være det faktisk er det de ønsker og, men da må de gå litt i seg selv og forstå at de faktisk må gi litt også. Anonymkode: a40cd...12b 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #14 Skrevet 24. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Virker som om samfunnet legger mye prestisje i det å ha flest mulig planer, være opptatt nesten hele uken... Og hver gang jeg dater noen så er det slik at jeg spør feks om å møtes onsdag, så har de mulighet kun lørdag formiddag eller søndag kveld. Alle treff må planlegges nærmest en uke i forveien, og spontanitet uteblir totalt. Jeg syns det er så forferdelig turn off så jeg pleier egentlig si at jeg liker å planlegge maks 2-3 dager i forveien foruten helgeturer/ferieplaner/bursdager o.l., men det er nærmest alltid starten på slutten om jeg ikke orker å planlegge livet mitt 1 uke frem i tid utifra de få timene daten min har ledig. Jeg tror jeg er sær men er det andre som tenker slik? Liker spontanitet og følelsen av at man har god tid i livet, ikke at en hopper fra avtale til avtale Anonymkode: 22cce...ca0 Ja for deg er det turn off. Så slutt å date slike mennesker. Anonymkode: d8d44...1a5
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #15 Skrevet 24. mars 2024 Å være opptatt handler vel strengt tatt bare om prioriteringer, og man har som regel tid til det man har lyst til. Så gjenstår det om han har lyst å prioritere deg fremfor noe annet Anonymkode: 4fe53...850
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #16 Skrevet 24. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Å være opptatt handler vel strengt tatt bare om prioriteringer, og man har som regel tid til det man har lyst til. Så gjenstår det om han har lyst å prioritere deg fremfor noe annet Anonymkode: 4fe53...850 Feil. Mange i dag trives med å være opptatte med andre ting og har ikke interesse av å prioritere en partner så mye som enkelte ønsker, uansett hvor bra de er. Det der opplegget med at hvis han er interessert så vil han prioritere er BS. Til en viss grad ja, men ikke så det går ut over det som gjør han til den han er. Anonymkode: d8d44...1a5
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #17 Skrevet 24. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skjønner veldig godt hva du mener. Selv er jeg en person som er ekstremt opptatt omtrent hele døgnet, 8-22 hver dag - MEN er jeg interessert i noen å dater så kan de fleste avtaler flyttes, og jeg har hatt mange super koselige dater etter 22. Tror det viktigste er å være 100% tilstedet når man kan som en opptatt person, og også forstå og akseptere at ikke alle gidder det livet. Anonymkode: 67ac7...818 Men blir du ikke sliten? Å hvordan vil livet bli. En date er jo greit, men om du er fanget av noe hele dagen og hele kvelden, vær dag. Når skal dere leve? Du trenger jo søvn også. Anonymkode: 6d9fc...d1b 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #18 Skrevet 24. mars 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Men blir du ikke sliten? Å hvordan vil livet bli. En date er jo greit, men om du er fanget av noe hele dagen og hele kvelden, vær dag. Når skal dere leve? Du trenger jo søvn også. Anonymkode: 6d9fc...d1b Kanskje vanskelig for deg å forstå, men noen mennesker får energi av å jobb, eller ha hobbier som de bruker mye tid på. Dermed er de også fantastiske kjærester når de setter av tid til det. Det handler om kvalitet fremfor kvantitet. Anonymkode: d8d44...1a5 1 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #19 Skrevet 24. mars 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kanskje vanskelig for deg å forstå, men noen mennesker får energi av å jobb, eller ha hobbier som de bruker mye tid på. Dermed er de også fantastiske kjærester når de setter av tid til det. Det handler om kvalitet fremfor kvantitet. Anonymkode: d8d44...1a5 Men hvem vil oppleve å få kun et lite øyeblikk her og et lite øyeblikk der? Personlig vil jeg leve livet, og liker å gå tur og være mye ute. Noen sommer fengslet av livstilen sin kunne aldri vært fri til å virkelig oppleve noe. Tar heller kjedelig døtid med en partner som er hele spekteret av seg i sliten, lei osv, enn noen som ikke engang er der. Anonymkode: 6d9fc...d1b
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #20 Skrevet 24. mars 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Feil. Mange i dag trives med å være opptatte med andre ting og har ikke interesse av å prioritere en partner så mye som enkelte ønsker, uansett hvor bra de er. Det der opplegget med at hvis han er interessert så vil han prioritere er BS. Til en viss grad ja, men ikke så det går ut over det som gjør han til den han er. Anonymkode: d8d44...1a5 Vel, du bekreftet jo akkurat det jeg sa. Man prioriterer det man vil 😅 Anonymkode: 4fe53...850
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå