exictence Skrevet 24. mars #1 Del Skrevet 24. mars Har hørt, og tenker det er viktig og godt for kroppen med tran. Tar det hver dag. Hva er ditt forhold til tran? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #2 Del Skrevet 26. mars Jeg går rett til kilden og tar algeomega. Anonymkode: 7d505...aed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 26. mars #3 Del Skrevet 26. mars (endret) Jeg tar Møllers Omega-3 Multivitamin. Ikke daglig, men så ofte jeg husker det. Det er vel det man tidligere kalte trankapsler. Disse er tilsatt alle vitaminer man trenger i tillegg til tranens fordeler. Flytende flasketran hadde jeg ikke maktet å få i meg. Fysj. Da går man og gulper hele dagen, den ekle transmaken. Endret 26. mars av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #4 Del Skrevet 26. mars Tar ei skje innimellom, ikke hver dag. Men får som regel i meg 3 måltider med fet fisk per uke, så tror jeg ligger ok an. Anonymkode: 0f1e4...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #5 Del Skrevet 26. mars Tar tran med sitronsmak ✌🏼 Anonymkode: 9fad5...fe2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå