AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #1 Skrevet 24. mars 2024 Drømmer at vi blir sammen igjen. Jeg kommer ikke over eksen min, og savner han hele tiden. Disse drømmene hjelper ikke på. Han gjorde det slutt på grunn av ulike ønsker for framtiden. Derfor kan ikke jeg kontakte han. Noen som har vært samme situasjon? Anonymkode: 8d825...a7d
exictence Skrevet 24. mars 2024 #2 Skrevet 24. mars 2024 Er det lenge siden? Det går over med tiden. Ja, jeg har vært der, og det går over.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #3 Skrevet 24. mars 2024 exictence skrev (8 minutter siden): Er det lenge siden? Det går over med tiden. Ja, jeg har vært der, og det går over. Rundt et år siden. ts Anonymkode: 8d825...a7d
exictence Skrevet 24. mars 2024 #4 Skrevet 24. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Rundt et år siden. ts Anonymkode: 8d825...a7d Med meg varte det sånn rundt ett år også. Så traff jeg en annen. Viktig å ikke kontakte ham innimellom eller se ham stadig på some eller andre steder. Unngå det. Treff andre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå