Gjest Gjesta Skrevet 5. februar 2006 #1 Skrevet 5. februar 2006 http://www.skeidar.no/sk_visprodukt.asp?I=...&Type=0&Search= Noen som har peiling på skuffene? Hvor mye de rommer?
Gjest GreenSky Skrevet 5. februar 2006 #2 Skrevet 5. februar 2006 (endret) Hvilket? Ganske mye å velge i, vil jeg tro. Endret 5. februar 2006 av GrønnSky
Gjest Gjesta Skrevet 5. februar 2006 #3 Skrevet 5. februar 2006 :klø: Det i linken? Jeg trykket på linken selv jeg nå, funker det...
Gjest Gjesta Skrevet 5. februar 2006 #4 Skrevet 5. februar 2006 Eller er det sånn teit greie om at man må ha trykket på bodted og sånn piss først...? Jaja, får legge det inn her da... Er fra Skeidar...
Gjest GreenSky Skrevet 5. februar 2006 #5 Skrevet 5. februar 2006 Aha. Nei du, det vet jeg ikke, annet enn at jeg har tenkt å kjøpe det selv. Men har aldri sett det i butikken.
Gjest Gjesta Skrevet 5. februar 2006 #6 Skrevet 5. februar 2006 Jeg får dra dit o morgen og sjekke... Hadde vært greit hvis det var plass til cd-er/dvd-er og sånn, for da slipper jeg å oppbevare det andre steder
Gjest Lea Skrevet 5. februar 2006 #7 Skrevet 5. februar 2006 Jeg tror ikke at det er plass til så mye i skuffene. Hvis du ser på høyden på bordet (65 cm) og ser på det store mellomrommet som er mellom skuffene, så tror jeg vel kanskje at de er max 10 cm høye. Da får du i beste fall stablet 3-4 DVD-er oppå hverandre.
Gjest Gjesta Skrevet 5. februar 2006 #8 Skrevet 5. februar 2006 Jeg tror ikke at det er plass til så mye i skuffene. Hvis du ser på høyden på bordet (65 cm) og ser på det store mellomrommet som er mellom skuffene, så tror jeg vel kanskje at de er max 10 cm høye. Da får du i beste fall stablet 3-4 DVD-er oppå hverandre. ← Jeg har ikke SÅ mange DVD-er Og det er jo endel skuffer...
Gjest Lea Skrevet 5. februar 2006 #9 Skrevet 5. februar 2006 Da er det jo greit, men jeg trodde kanskje at du tenkte på å la dem stå med langsiden opp i skuffene. Og DET hadde jo blitt litt vanskelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå