Gjest Tiit Skrevet 10. november 2002 #1 Del Skrevet 10. november 2002 Jeg lurer på om noen av dere har blitt veldig raskt gravide etter å ha sluttet med pillen. Spesielt Diane. Jeg har nettopp sluttet, og er egentlig fortsatt litt usikker mht. et tredje barn. Så lurer jeg på om jeg skal begynne igjen, om jeg kan vente litt, eller om det kanskje er for seint? Sist tok det over 1 år før jeg fikk mensen igjen etter pillebruk...... derfor har jeg ikke akkurat panikk mht. graviditet... Jeg høres sikkert veldig ubestemt ut. JEg ønsker jeg egentlig et barn til, men er usikker på om jeg/vi orker alt styret rundt det. Det går ut over så mye praktisk... hus, bil, jobb osv.. Men jeg vil jo egentlig ha 3 barn. SÅ : er det sjanse for at det er et barn på gang, eller må jeg regne med å vente 1 års tid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 11. november 2002 #2 Del Skrevet 11. november 2002 Jeg ble gravid første mnd etter at jeg sluttet, men dette er jo veldig individuelt....uansett synes jeg du virker litt usikker på om du har lyst på barn AKKURAT nå, og da er det vel ingenting i veien for å vente litt, eller? Lykke til uansett hva du bestemmer deg for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå