AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #1 Del Skrevet 24. mars 2024 Hei, hvordan vet man om man er ferdig med overgangsalder? Jeg er 56 år og har gått på Estradot og Utrogestan i flere år. Tenker jeg kanskje er ferdig og kan slutte med preparater. Hvor gjør man det ? Bare slutte tvert, eller trappe ned? Begynte med preparater pga. svette og nedstemthet, men følger jeg er ferdig med dette. Kanskje det blusser opp igjen om jeg slutter, men da kan jeg vel bare begynnes igjen, eller ? Takknemlig for gode råd. Anonymkode: 5618f...52a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #2 Del Skrevet 24. mars 2024 Jeg slutta med å trappe ned et par uker. Klipper bare plasteret i to. Måtte bare begynne igjen. Har gått på estradot i over 10 år men det gikk ikke å slutte for meg. Får prøve igjen om et halvt år eller noe. K58 Anonymkode: b293b...b0e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #3 Del Skrevet 24. mars 2024 Ta plagene når de kommer? Tren styrke, spis sunt, få vitaminer, vinterbading, god helse. Tar ingen kunstige hormoner og det går helt fint. Anonymkode: 5a5e1...198 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå