AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #1 Skrevet 24. mars 2024 Hei! Jeg er 26 år gammel og har nylig begynt å snakke med en kjekk mann som jeg begynner å like veldig godt. Vi har ikke møtt hverandre ennå, selvom vi bor ganske nærme hverandre og jeg vil gjerne treffe han en dag. Jeg har ganske dårlig selvtillit og jeg ser ikke på meg selv som en veldig attraktiv person og er redd for at han ikke vil like meg når vi treffer hverandre. Jeg har ikke akkurat noe modell kropp, men kanskje jeg bare innbiller meg at alle menn vil ha veldig slanke damer. Jeg ser på han som en som kunne «fått hvem han ville» så er vanskelig for meg å tenke at han vil velge meg, men igjen så er det den dårlige selvtilliten da.. hehe Jeg tørr ikke å spørre om han vil treffe meg en dag og har mest lyst å vente til han spør meg. Men det kan jo hende han tenker akkurat det samme og da kommer jo vi ingen vei? Jeg har vært singel i 4 år og det forholdet var ikke bra. Eksen var voldelig, slo, sparket, voldtok meg og brøt meg ned psykisk. Jeg er veldig redd for at det skal skje igjen men samtidig føler jeg meg klar. Jeg er også redd for at jeg er «for mye» når jeg har så mye baggasje med meg. Jeg er redd for ganske mye innser jeg nå mens jeg skriver! Jeg trenger egentlig bare mange tips om hvordan jeg kan gå frem? Tar i mot alt av tips og triks Hilsen litt forelsket dame hihi Anonymkode: fd40d...f36
Jeg-er-anonym Skrevet 24. mars 2024 #2 Skrevet 24. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei! Jeg er 26 år gammel og har nylig begynt å snakke med en kjekk mann som jeg begynner å like veldig godt. Vi har ikke møtt hverandre ennå, selvom vi bor ganske nærme hverandre og jeg vil gjerne treffe han en dag. Jeg har ganske dårlig selvtillit og jeg ser ikke på meg selv som en veldig attraktiv person og er redd for at han ikke vil like meg når vi treffer hverandre. Jeg har ikke akkurat noe modell kropp, men kanskje jeg bare innbiller meg at alle menn vil ha veldig slanke damer. Jeg ser på han som en som kunne «fått hvem han ville» så er vanskelig for meg å tenke at han vil velge meg, men igjen så er det den dårlige selvtilliten da.. hehe Jeg tørr ikke å spørre om han vil treffe meg en dag og har mest lyst å vente til han spør meg. Men det kan jo hende han tenker akkurat det samme og da kommer jo vi ingen vei? Jeg har vært singel i 4 år og det forholdet var ikke bra. Eksen var voldelig, slo, sparket, voldtok meg og brøt meg ned psykisk. Jeg er veldig redd for at det skal skje igjen men samtidig føler jeg meg klar. Jeg er også redd for at jeg er «for mye» når jeg har så mye baggasje med meg. Jeg er redd for ganske mye innser jeg nå mens jeg skriver! Jeg trenger egentlig bare mange tips om hvordan jeg kan gå frem? Tar i mot alt av tips og triks Hilsen litt forelsket dame hihi Anonymkode: fd40d...f36 Prøv å ikke tenke så mye på det som har skjedd og fokuser på deg og han nå og eventuelt framover. Heller ikke overtenk for mye og bare hopp litt i det. Gjør heller ikke noe om du vil ta steget (mange menn liker det). Lykke til🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå