AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #1 Skrevet 24. mars 2024 Har startet på Mirabella p piller å gått på de 1 uke nå. Bivirkningene er helt grusomme, oppblåst stor mage konstant føler meg tung og fæl, er det vann i kroppen/magen? Jeg spiser normalt som før, verken mer eller mindre. Har svak hodepine konstant gjennom hele dagen også, kviser popper opp også😢Er dette vanlig? Blir jeg meg selv igjen om jeg slutter på pillene? Anonymkode: 6f856...775 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #3 Skrevet 24. mars 2024 Oppblåsthet, hodepine og kviser er vanlige bivirkninger hos desse p-pillene i følge Felleskatalogen. Dersom det er vedvarende «grusomt», ville jeg anbefalt å bestille ny legetime😊 Anonymkode: 90c66...7ad
Hulderen Skrevet 24. mars 2024 #4 Skrevet 24. mars 2024 Du mÃ¥ jo bestille time hos fastlegen din for Ã¥ bytte P-piller eller finne en annen form for prevensjon. Det er ikke uvanlig Ã¥ ikke tÃ¥le hormonprevensjon.Â
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #5 Skrevet 24. mars 2024 Ofte er ikke 1 uke nok, men snakk med legen din... Jeg måtte gå minst en syklus for å se om det var rette p-pille merke for meg, altså 1 måned minimum. Men snakk med din lege. Anonymkode: 8c428...22d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå