Gå til innhold

Fana Folkehøgskule

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å gå på folkehøgskole til høsten. Har lyst til å søke på Fana Folkehøgskule, på linjen psykologi.

Noen her som har gått på Fana, eller kjenner til skolen? Positive/negative ting ved skolen, kan den anbefales?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner ikke skolen veldig godt (har ikke gått der selv men det har andre venner av meg), jeg har iallfall bare hørt positive ting om skolen. De jeg kjenner som har gått der trivdes iallfall svært godt! :) Dessuten var jeg på besøk der, og da fikk jeg et bra inntrykk! At skolen ligger like utenfor Bergen er jo dessuten et pluss. Det er jo en flott by!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går på Fana folkehøgskole nå, men ikke på psykologi og samfunn. Likevel vet jeg litt om den linjen. I år har PS flest elever. De har en veldig kunnskapsrik og koselig lærer som heter Arne, har selv hatt han i en del valgfag.

Skolen i seg selv er veldig fin, med blant annet en vernet hovedbygning. Ett av internatbyggene er derimot ikke så veldig pen utseendemessig, men har de største rommene. Så det veier jo opp. :)

Ellers har skolen en veldig fin beliggenhet, og det er ikke så langt til Bergen sentrum. Vi har en veldig original og trivelig rektor, en morsom vaktmester og hyggelige folk som jobber på kjøkkenet.

Skal jeg nevne noe negativt med skolen, må det være maten. Man blir raskt lei av grøt hver lørdag og brødskiver tre ganger om dagen. Men det går. :tommelsmil:

Er det noe ellers du lurer på, er det bare å spørre. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest King James VI

Jeg gikk på Fana folkehøyskole for en 4-5 år siden. Og jeg vil apselut anbefale den skolen på det sterkeste.

Når jeg gikk der var iverfall psykologi lærerene veldig gode.

Jeg vet jo ikke om det er de same nå lenger. Men jeg synnes du burde søke.

en fantastisk bra skole. Synnes nå jeg.

Når jeg gikk der fikk vi faktsik ganske bra mat.

Arne ja tror jeg og hadde han..En veldig god lærer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner en som går der, og har vært der på besøk. Mitt inntrykk er at det er en kjempefin skole med godt miljø, hyggelige lærere og flotte omgivelser. Et pluss er jo også nærheten til byen. :)

Også har de jo Mildemannen ;) i tillegg til den pølseglade tyske kokken. :erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner en som går der, og har vært der på besøk. Mitt inntrykk er at det er en kjempefin skole med godt miljø, hyggelige lærere og flotte omgivelser. Et pluss er jo også nærheten til byen. :)

Også har de jo Mildemannen ;) i tillegg til den pølseglade tyske kokken. :erter:

Karl Heinz ja. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...