Gå til innhold

Veninne som ikke holder avtaler!

Marisoladi

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke lag halvveis avtaler med henne da. Problem løst. 

Anonymkode: 9040b...315

Ja, som sagt til en annen her, jeg er helt enig med deg og har ikke sansen for sånne avtaler heller. Men det er umulig, hun klarer ikke å lage en ordentlig avtale, må alltid legge inn et forbehold. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Marisoladi skrev (5 minutter siden):

Ja, samme tenker jeg. Orker ikke krangling, men når man har sagt fra hvor skapet står, har man ihvertfall prøvd å redde noe…! 

Just do it da..og ikke se deg tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde en slik venninne og. Fikk meg egentlig til å føle meg som en slags "annenrsngsvenn". Hun lagde halvveis avtaler med meg som hun kunne holde dersom ingen bedre planer dukket opp. 

Vi har ikke noe særlig kontakt i dag, eller jeg tar iallefall ikke kontakt, hun sender melding en og annen gang. Hun virker innimellom nesten sur for at jeg er så mye med andre.. Jeg har heldigvis nok av andre venner og trenger ikke være noens reserve. Jeg skulle jo selvfølgelig ha gitt direkte beskjed, men det orker jeg ikke. Vi er i midten av 30 årene 😅

Anonymkode: 27d27...ce9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marisoladi skrev (2 minutter siden):

Men det er umulig, hun klarer ikke å lage en ordentlig avtale, må alltid legge inn et forbehold. 

Ja, men da sier du bare at du må vite sikkert, for ellers legger du andre planer. 

Hvis hun sier at hun ikke kan legge ordentlig plan, så sier du at da trekker du deg nå fra det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, Marisoladi said:

Ja, som sagt til en annen her, jeg er helt enig med deg og har ikke sansen for sånne avtaler heller. Men det er umulig, hun klarer ikke å lage en ordentlig avtale, må alltid legge inn et forbehold. 

Da lager du ikke avtaler med henne i det hele tatt, Einstein.

Er ikke rocket science. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg hadde en slik venninne og. Fikk meg egentlig til å føle meg som en slags "annenrsngsvenn". Hun lagde halvveis avtaler med meg som hun kunne holde dersom ingen bedre planer dukket opp. 

Vi har ikke noe særlig kontakt i dag, eller jeg tar iallefall ikke kontakt, hun sender melding en og annen gang. Hun virker innimellom nesten sur for at jeg er så mye med andre.. Jeg har heldigvis nok av andre venner og trenger ikke være noens reserve. Jeg skulle jo selvfølgelig ha gitt direkte beskjed, men det orker jeg ikke. Vi er i midten av 30 årene 😅

Anonymkode: 27d27...ce9

Ja, føler det litt på samme måte, at hun er veldig impulsstyrt og at jeg bare er bra nok om det ikke er noe annet bedre å ta seg til. Hun lever nok også veldig i nuet, mens jeg er mer en planlegger. Det fører jo til at det ikke går ann å avtale noe konkret, det er utrolig frustrerende å ha venner som ikke bare kan sette av tid til deg og være happy med det liksom. Alle har hverdager, og jeg tenker også at et sånt vennskap som dette begrenser seg selv og ikke er liv laga. 

Og alder har noen ganger ikke så mye å si, men mer personlighet. Selv om man kanskje ikke forventer sånn oppførsel av godt voksne folk, så skjer det😅

Endret av Marisoladi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Da lager du ikke avtaler med henne i det hele tatt, Einstein.

Er ikke rocket science. 

Enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

exictence skrev (10 minutter siden):

Ja, men da sier du bare at du må vite sikkert, for ellers legger du andre planer. 

Hvis hun sier at hun ikke kan legge ordentlig plan, så sier du at da trekker du deg nå fra det.

Enig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...