AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #1 Skrevet 23. mars 2024 Kort fortalt mye love i starten og ikke måte på hvor fantastisk jeg var osv. Alt gikk veldig fort fra vi datet og til vi ble sammen. Men vi ble ikke ordentlig kjent føler jeg. Så etterhvert så føler jeg vi har det kjedelig sammen når vi er sammen. Jeg kjenner ingenting når vi kysser eller har sex sammen. Jeg føler vi har lite å prate om, ingen dype samtaler, bare slik overfladisk prat. Jeg føler heller ikke at jeg klarer å åpne meg til han og han virker lukket og. Lite felles interesser og vi gjør lite sammen ellers. Er slik at jeg ikke ser frem til å møte han når vi har avtaler. Han er den rareste mannen jeg har møtt. Når vi prater i tlf og sender mldr så er det tomt og ingen glede heller. Jeg føler meg ikke glad eller lykkelig med han. vil helst unngå å nevne han til folk jeg kjenner og. Han virker og egoistisk og veldig opptatt av seg og sine behov. og har en slags rar mening om div ting jeg ikke helt forsår meg på. I starten ble jeg betatt og forelsket men føler det forsvant etter kort tid. Har ikke hatt det slik før i forhold med noen. Jeg føler vel at vi ikke er rette for hverandre og ikke har kjemi. Har bare vært noen få måneder sammen og. Har kjent dette en stund og jeg blir usikker. Har prøvd å prate med han men er vanskelig. Kjenner meg tom med han og ikke noe glede med han. Begriper virkelig ikke at jeg var så blind da vi møtes og datet osv. Han har hatt korte forhold bak seg og så tror han er litt spesiell. Bør jeg gjøre det slutt? er litt usikker hadde du giddet dette? Anonymkode: 68450...055 6
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #2 Skrevet 23. mars 2024 Hadde aldri orka dette, nei Anonymkode: 8c64d...0e4 10 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #3 Skrevet 23. mars 2024 Høres jo ut som dette ikke er liv laga. Gå videre. Anonymkode: a6f6a...b60 4 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #4 Skrevet 23. mars 2024 Nei, nei, nei - du må gjøre der slutt. Han vil ikke få det bra med deg heller. Anonymkode: 629f6...e0a 3 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #5 Skrevet 23. mars 2024 Det høres ihvertfall ut som du ikke klarer å være i dette forholdet. Anonymkode: e74cd...8f8 1 2
visp Skrevet 23. mars 2024 #6 Skrevet 23. mars 2024 Men... er det sånn at i dag skal man ha et forhold uansett? Passet ikke bitene så skal man smadre de inn i hverandre med hammer?? Ja, jeg hadde klart å være i et slikt forhold, men det hadde jo vært pyton 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #7 Skrevet 23. mars 2024 Hvorfor er du fremdeles sammen med han egentlig? Anonymkode: dc4f3...905 3 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #8 Skrevet 23. mars 2024 Ingen hensikt å være i et forhold som allerede etter så kort tid får deg til å føle det som du gjør. Avslutt på en saklig og ordentlig måte, og kutt all kontakt. Og du, kanskje du bør snakke med noen om hvorfor du er så usikker på dette, at du nesten er villig til å bli i et forhold som du vet er så dårlig for deg. Ingen skal måtte ha det slik! ❤️ Anonymkode: 88a27...2fd 2 3
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #9 Skrevet 23. mars 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hvorfor er du fremdeles sammen med han egentlig? Anonymkode: dc4f3...905 Ja det kan du si. Fordi jeg er glad i han og har knyttet meg til han. Men ser jo at når en ikke er glad med han og ikke noe er kjekt så er det ikke vits å fortsette forholdet. Blir vel verre å komme seg ut jo lengre tid det går og. Må vel bare mote meg opp til det og gjøre det slutt. Han sier han elsker meg og jeg er alt for han. Men jeg føler ikke det samme. Han diller med mobilen sin mye og spiller og. Sier lite og lite nærhet. Forstår ikke hva som er inni hodet hans. Anonymkode: 68450...055 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #10 Skrevet 23. mars 2024 Hvorfor skulle man ha giddet å forbli i dette forholdet mener du? Anonymkode: b4674...bd6 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #11 Skrevet 23. mars 2024 Noen få måneder og følt det slik, det hadde blitt brudd selvfølgelig. Anser det forøvrig som normalt de fleste finner ut at de ikke passer sammen, og at det er bra å finne ut av før det kjøpes felles bolig, blir barn og så videre. Har jeg funnet ut av det før ting ble veldig seriøst har jeg vært glad for å finne ut av dette før vi ting ble mer komplisert. Jeg har gått fra to menn etter flere års forhold også, fordi vi ikke hadde noe fremtid, og det var litt styrete. Myyye bedre å bli klar over slikt så tidlig, og da er det ingenting å stusse på. Bare å gå videre. Anonymkode: cd8db...89a 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #12 Skrevet 23. mars 2024 Hvorfor blir du? Dettw forholdet er jo over allerede fra to sider. Tar dete til takke med hverandre? Da blir jo også insatsen deretter Anonymkode: a90f0...882 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #13 Skrevet 23. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Noen få måneder og følt det slik, det hadde blitt brudd selvfølgelig. Anser det forøvrig som normalt de fleste finner ut at de ikke passer sammen, og at det er bra å finne ut av før det kjøpes felles bolig, blir barn og så videre. Har jeg funnet ut av det før ting ble veldig seriøst har jeg vært glad for å finne ut av dette før vi ting ble mer komplisert. Jeg har gått fra to menn etter flere års forhold også, fordi vi ikke hadde noe fremtid, og det var litt styrete. Myyye bedre å bli klar over slikt så tidlig, og da er det ingenting å stusse på. Bare å gå videre. Anonymkode: cd8db...89a Ja jeg ser at vi er totalt feile for hverandre. Men alt var så intens i starten. Men ser at det var forelskelse og en blir blind. Nå er det bare tragisk. Blir uvel bare han holder rundt meg. Nei jeg ser at jeg må komme meg vekk fra han. Blir tøft for oss begge to men vi er så ulike og har ingenting sammen føler jeg. Ser ikke for meg å leve med han heller. Ingen felles verdier heller. Anonymkode: 68450...055 3 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #14 Skrevet 23. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor blir du? Dettw forholdet er jo over allerede fra to sider. Tar dete til takke med hverandre? Da blir jo også insatsen deretter Anonymkode: a90f0...882 Han sier han syns vi har det bra og er fornøyd med forholdet vårt. Men for meg er det ingen glede eller mening å være i dette forholdet. Selv om jeg er glad i han så klarer jeg ikke dette lenger. Jeg er ikke meg selv og ikke glad heller med han. Han får ikke frem det beste i meg. Han er som en fremmede føler jeg. Anonymkode: 68450...055 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #15 Skrevet 23. mars 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja jeg ser at vi er totalt feile for hverandre. Men alt var så intens i starten. Men ser at det var forelskelse og en blir blind. Nå er det bare tragisk. Blir uvel bare han holder rundt meg. Nei jeg ser at jeg må komme meg vekk fra han. Blir tøft for oss begge to men vi er så ulike og har ingenting sammen føler jeg. Ser ikke for meg å leve med han heller. Ingen felles verdier heller. Anonymkode: 68450...055 Da er det klar sak. Har forlatt menn av "dårligere" årsaker enn det der. Rett og slett at jeg ikke utviklet dype følelser. Er det ikke den rette så er det feil. Ingenting å satse på. Ingenting å nøle på angående å gå videre. Nå er jeg med den rette. År etter år med å glede meg til å se ham igjen bare han har vært borte en dag. 🥰 Anonymkode: cd8db...89a 2 1
Gjest Humlemor Skrevet 23. mars 2024 #16 Skrevet 23. mars 2024 Nei, hadde ikke orket, du burde gå fra ham
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #17 Skrevet 23. mars 2024 Humlemor skrev (1 minutt siden): Nei, hadde ikke orket, du burde gå fra ham Ja jeg skal gå fra han. Men måtte få ut tankene mine her for jeg har holdt det for meg selv en stund. Men nå får jeg mer styrke og vilje til å klare å avslutte forholdet heldigvis. Anonymkode: 68450...055 1 3
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #18 Skrevet 24. mars 2024 Oi. Dette var som om jeg skulle skrevet det selv! Føler det nøyaktig slik i mitt forhold, og jeg klarer det rett og slett ikke lenger. Det dreper meg innvendig, har tatt fra meg all livsglede. Jeg skal forsøke å få tatt samtalen/bruddet i morgen – lykke til du og, TS. ❤️ Anonymkode: f3f82...c1b 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #19 Skrevet 24. mars 2024 Du skriver at du er glad i han og at det derfor er vanskelig. Men akkurat HVA er det du egentlig er glad i? Du beskriver jo en person som det faktisk er ganske vanskelig å være glad i! At man blir knyttet sammen er IKKE det samme som at man er glad i, og tror mange forveksler disse tingene. Kom deg bort og Finn en mann som gir deg glede. I et forhold skal man løfte hverandre opp. Dette er jo bare nedbrytende… Anonymkode: 6249f...98c 2
NiceOrNothing Skrevet 24. mars 2024 #20 Skrevet 24. mars 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Kort fortalt mye love i starten og ikke måte på hvor fantastisk jeg var osv. Alt gikk veldig fort fra vi datet og til vi ble sammen. Men vi ble ikke ordentlig kjent føler jeg. Så etterhvert så føler jeg vi har det kjedelig sammen når vi er sammen. Jeg kjenner ingenting når vi kysser eller har sex sammen. Jeg føler vi har lite å prate om, ingen dype samtaler, bare slik overfladisk prat. Jeg føler heller ikke at jeg klarer å åpne meg til han og han virker lukket og. Lite felles interesser og vi gjør lite sammen ellers. Er slik at jeg ikke ser frem til å møte han når vi har avtaler. Han er den rareste mannen jeg har møtt. Når vi prater i tlf og sender mldr så er det tomt og ingen glede heller. Jeg føler meg ikke glad eller lykkelig med han. vil helst unngå å nevne han til folk jeg kjenner og. Han virker og egoistisk og veldig opptatt av seg og sine behov. og har en slags rar mening om div ting jeg ikke helt forsår meg på. I starten ble jeg betatt og forelsket men føler det forsvant etter kort tid. Har ikke hatt det slik før i forhold med noen. Jeg føler vel at vi ikke er rette for hverandre og ikke har kjemi. Har bare vært noen få måneder sammen og. Har kjent dette en stund og jeg blir usikker. Har prøvd å prate med han men er vanskelig. Kjenner meg tom med han og ikke noe glede med han. Begriper virkelig ikke at jeg var så blind da vi møtes og datet osv. Han har hatt korte forhold bak seg og så tror han er litt spesiell. Bør jeg gjøre det slutt? er litt usikker hadde du giddet dette? Anonymkode: 68450...055 Du vet svaret selv . En kjærest bør bringe deg glede og sommerfugler i magen 🫶 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå