AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #1 Skrevet 23. mars 2024 Jeg går på antibiotika pga en bakterieinfeksjon. Jeg fikk i mellomtiden påvist en annen bakterieinfeksjon, som også krever antibiotika. Siden jeg har vært opptatt siden jeg fikk svar på andre prøve, har det ikke mulig å få svar på om antibiotikakuren jeg skal på i neste uke vil by på problemer for den jeg går på nå. Jeg er redd antibiotikakuren jeg går på gjør bakteriene fra infeksjonen jeg nettopp fikk påvist resistente, da det er veldig viktig med riktig antibiotikakur for spesielt siste infeksjon. Jeg er også redd for at hvis jeg avbryter nåværende kur vil første infeksjon ikke leges eller faktisk kunne bli verre. Det er snakk om henholdsvis vaginal bakterieinfeksjon og gonoré. Jeg har stilt spørsmålet tidligere også uten å få svar, og det stresser meg noe voldsomt ikke å vite. Anonymkode: 88953...ae0
Vera Skrevet 23. mars 2024 #2 Skrevet 23. mars 2024 Har du mulighet for å sende melding til fastlegen din på Helsenorge.no? Det er ikke lov å gi medisinske råd her inne, eller utgi seg for å være helsepersonell.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #3 Skrevet 23. mars 2024 Jeg vet ikke om jeg får svar i helgen. Har time på mandag, så får nok svar da, men jeg blir stresset av å vente. Jeg vet jeg må ta evt råd med en stor klype salt. Jeg vet også at vi alle reagerer ulikt på medisiner. Jeg bare lurte på om noen hadde noe erfaring med det. Anonymkode: 88953...ae0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå