AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #1 Del Skrevet 23. mars 2024 Jeg elsker å være blond, lys blond. Striper ettervekst med en gang det kommer og styrer i vei. Er opprinnelig brunette. Men... Det har nok blitt vel mye bleking og styr og nå er håret jevnt over veldig lyst, lite spill og lite liv. Forslag til hva jeg kan gjøre for å få litt mer spill og liv i det? Er det ikke noe som heter low lights? Feks legge inn noen brune striper? Blir det rart ? Håret mitt er like lyst som på dette bildet.... Uten spillet i. Anonymkode: ad923...78f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #2 Del Skrevet 23. mars 2024 Lowlights og/eller mørkere bunnfarge vil hjelpe mye. Det blir ikke rart med riktig nyanse og plassering, så du trenger ikke bekymre deg for at det blir seende ut som 90-talls chunky highlights Anonymkode: 5e20b...743 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #3 Del Skrevet 24. mars 2024 Takk for svar. Noen som har bilder jeg kunne tatt med til frisør? Anonymkode: ad923...78f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå