AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #1 Skrevet 23. mars 2024 Altså dere som par med annet par. Isåfall var det velykket? Følte du noen gang at partneren din var mer opptatt av den andre damen? Sjalusi etterkant? Og hva gjorde dere konkret? All the way eller bare litt oral sex? Ønsker mange svar🙈 Fantasi er av og til ikke til å gjøre realitet av...men.... Anonymkode: 5009b...69f
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #2 Skrevet 23. mars 2024 Ja, gjorde det i fylla i starten av 20-årene. Det var ok. Litt morsomt, jeg og hun andre lå og småfniste i fylla mens gutta pumpet på «omvendt» partner. Vet ikke, det var mer gøy enn sexy og tror ingen nådde den helt store nytelsen. Ingen dramatikk eller sjalusi, like gode venner etterpå Anonymkode: 4d49d...8f9
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #3 Skrevet 23. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, gjorde det i fylla i starten av 20-årene. Det var ok. Litt morsomt, jeg og hun andre lå og småfniste i fylla mens gutta pumpet på «omvendt» partner. Vet ikke, det var mer gøy enn sexy og tror ingen nådde den helt store nytelsen. Ingen dramatikk eller sjalusi, like gode venner etterpå Anonymkode: 4d49d...8f9 Kan legge til at jeg var med på et partnerbytte til også da jeg hadde en annen partner. Da utførte gutta oral på oss jentene. DET ble drama og sjalusi. Mye verre. Det var i edru tilstand og en ga seg mye før den andre. Føler nesten oral blir mer intimt og kan skape større problemer. Anonymkode: 4d49d...8f9
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #4 Skrevet 23. mars 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Kan legge til at jeg var med på et partnerbytte til også da jeg hadde en annen partner. Da utførte gutta oral på oss jentene. DET ble drama og sjalusi. Mye verre. Det var i edru tilstand og en ga seg mye før den andre. Føler nesten oral blir mer intimt og kan skape større problemer. Anonymkode: 4d49d...8f9 Den ser jeg🙈🙈 Kan tro det ble sjalusi på hun som plutselig ikke fikk mer. Off,ja gjerne mer intimt....du sier noe der. Har tenkt motsatt,men ...egentlig ikke nei. Ts Anonymkode: 5009b...69f
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #5 Skrevet 24. mars 2024 Vi har prøvd! To ganger, med to forskjellige par. Ikke avtalt på forhånd noen gangene med det andre paret hvor langt vi skulle gå, men gjensidig forståelse om noe mer enn å bare se på mellom parene og mellom meg og partner en avtale om å gå hele veien om det andre paret ville. Ble fullt partnerbytte begge ganger. Ingen sjalusi, bare gøy. Første gang ga vi mest oppmerksomhet til egen partner, men med glidende overgang til bytte mot slutten. Oral og penetrering med motsatt partner. Utrolig gøy opplevelse.andre gang med nytt par ble vi mest med den andre partneren. Vi har jo så mye sex med hverandre at da var jo de andre attraksjonen. Vi gleder oss til neste gang! Anonymkode: 0ebc6...ce9 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #6 Skrevet 24. mars 2024 Jepp. Var vel 6 stk totalt en kort periode, 3 par. Tenkte at det blir mindre personlig og mindre risiko for sjalusi med flere folk. Men for oss ble det motsatt siden man mistet litt oversikt over hva den andre gjorde. For oss ble det feil, så vi har nedskalert litt og tar med "bare" en ekstra person de gangene vi finner på noe sånt. Da blir det mer noe vi gjør sammen som par enn hva andre gjør med oss, om det gir mening. Men folk er forskjellige, heldigvis 😊 Anonymkode: 476ec...431
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #7 Skrevet 24. mars 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jepp. Var vel 6 stk totalt en kort periode, 3 par. Tenkte at det blir mindre personlig og mindre risiko for sjalusi med flere folk. Men for oss ble det motsatt siden man mistet litt oversikt over hva den andre gjorde. For oss ble det feil, så vi har nedskalert litt og tar med "bare" en ekstra person de gangene vi finner på noe sånt. Da blir det mer noe vi gjør sammen som par enn hva andre gjør med oss, om det gir mening. Men folk er forskjellige, heldigvis 😊 Anonymkode: 476ec...431 Ja, vi er forskjellige. Men husk, dette er risikosport. Sjalusi kan ligge latent lenge og plutselig dukke opp igjen. Samleie med en annen person for eksempel, hva med bruk av kondom, dropping av dette kan bli skikkelig drama etterpå, får man "komme" i den andre osv. Anonymkode: c776d...344
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #8 Skrevet 24. mars 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja, vi er forskjellige. Men husk, dette er risikosport. Sjalusi kan ligge latent lenge og plutselig dukke opp igjen. Samleie med en annen person for eksempel, hva med bruk av kondom, dropping av dette kan bli skikkelig drama etterpå, får man "komme" i den andre osv. Anonymkode: c776d...344 Selv om det ikke ble et problem med sjalusi eller usikkerhet, føltes det feil i etterkant. Snakket mye om hvorfor det ble feil og hvordan vi endte opp der. Men vi er veldig trygge på hverandre og hadde avtalt og snakket mye før vi prøvde. Så hele greia gjorde at vi ble enda mer kjent med oss selv og hverandre som par. Så har det vært utelukkende gøy og positivt med en kvinne ekstra - veldig spennende, intenst og nært 😊 Kvinnen drar hjem og overnatter ikke når kvelden er over 😊 Anonymkode: 476ec...431
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå