AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #1 Skrevet 23. mars 2024 Når du skal møte kjæresten din etter å ha vært borte fra han i 5 dager, vil han ikke ha sex med engang han ser deg da? Jeg har hatt et par , tre langdistanseforhold og da har han alltid vært sprengkåt når vi har møttes, siden vi da ikke har hatt sex på ei uke liksom. Nå er jeg med en som ikke viser noen interesse for sex etter så lang tid, han bare venter til vi legger oss. Synes det er så trist og vurderer hele forholdet på grunn av dette. Savner spontan lyst og å bare kaste seg i det når vi møtes. Han har ikke samme sexdrive heller som de andre kjærestene jeg har hatt. Han synes det er kleint om jeg prøver meg på han på kjøkkenet, sofaen eller andre plasser. Da skal han alltid til senga? Er det flere med sånne rare kjærester? Jeg er vant med å ha sex overalt liksom stående, bakfra osv. Nå er det rett i seng , av med klærne og så sex i senga. Han har sagt han liker lakk og lær, men om jeg tar på meg skinnbuksen og setter meg ved siden av han, bare later han som ingenting? Var jo han som sa han likte skinnbukse.. Har spurt og da bare feier han det bort og blir stille og sier det er klein stemning mellom oss nå. Og sier han liker å ligge i sengen. Blir så overgitt. Han kommer også alltid kun når han er den aktive, jeg får aldri gi han orgasme og ta styringen. Da fryser han til og bare ligger der, helt til han forsøker å dra meg opp og skal fortsette bare med sex, om jeg suger han feks.Føler han ikke er vant til det og er uerfaren, men når jeg spør om han bare er vant med at han tar styringen, sier han bare nei. Når jeg spør om han kan vise meg hva han liker for å få han til å komme, sier han bare at jeg gjør alt rett, men det gjør jeg jo ikke? Jeg får jo ikke han til å komme. Har aldri i mitt liv hatt det på denne måten. Hva kan jeg gjøre? Flere som har det på denne måten? Føler meg helt lost og jeg som er så glad i sex, har nesten begynt å vegre meg selv for å nyte sexen pga han er så rar og så forknytt på en måte. Er så fuckings lei. Anonymkode: ff1e0...1dc 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #2 Skrevet 23. mars 2024 Slå opp da...? Du snakker jo om han med en forakt her, du liker han ikke engang. La han finne seg noe bedre! Anonymkode: 2223a...554 7
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #3 Skrevet 23. mars 2024 Nå er vel egentlig senga den mest naturlige plassen å ha sex i for de aller fleste. Anonymkode: 675d0...0e5 4 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #4 Skrevet 23. mars 2024 Selv om han har andre preferanser enn deg når det kommer til sex så er han ikke rar. Normalspennet er ganske stort og ut fra det du skriver er han innenfor normalen. Mange foretrekker sex i senga og ønsker å ha sex der når det er en mulighet. Det er ikke alle som er frisluppen når det kommer til sex. Noen opplever det å snakke om sex som ukomfortabelt, spesielt i en ny relasjon. Noen liker best å ta styringen når det kommer til egen orgasme da de enklere kan fokusere og være litt egoistisk i øyeblikket. Noen har ikke akutt behov for sex i det man møter partner. Noen foretrekker å lande litt sammen før man hopper til sengs. Selv om han har sagt at han liker lakk og lær, så er det ikke sikkert at han tolker det faktum at du bruker skinnbukse som initiativ til sex. Noen trenger å høre i klartekst at partner ønsker sex, andre tolker alt partner gjør som invitasjon til sex. Liker du denne mannen i sin heleiet? Det høres ut som om du innerst inne ikke liker ham noe særlig. Spesielt siden du mener han er rar bare for at han ikke er lik deg og det faktum at du bruker bannskap for å forsterke at du er lei… Anonymkode: 2f8c9...26c 4 4
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #6 Skrevet 23. mars 2024 Dårlig gjort å kalle ham rar. Det er ikke rart, det er faktisk ganske vanlig. Synes vi skal avlive myten om at menn er kåte hele tiden. Men hvis det ikke er sånn du vil ha det, har dere ikke seksuell kjemi. Da må du nok finne ut om du kan tilpasse deg og leve med det, eller om du er nødt å forlate. Hadde langdistanse i flere år, og det var slettet ikke alltid vi hadde sex med en gang. Vi gjorde andre ting sammen som vi liker. Anonymkode: fa9dd...0ae 8
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #7 Skrevet 23. mars 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Selv om han har andre preferanser enn deg når det kommer til sex så er han ikke rar. Normalspennet er ganske stort og ut fra det du skriver er han innenfor normalen. Mange foretrekker sex i senga og ønsker å ha sex der når det er en mulighet. Det er ikke alle som er frisluppen når det kommer til sex. Noen opplever det å snakke om sex som ukomfortabelt, spesielt i en ny relasjon. Noen liker best å ta styringen når det kommer til egen orgasme da de enklere kan fokusere og være litt egoistisk i øyeblikket. Noen har ikke akutt behov for sex i det man møter partner. Noen foretrekker å lande litt sammen før man hopper til sengs. Selv om han har sagt at han liker lakk og lær, så er det ikke sikkert at han tolker det faktum at du bruker skinnbukse som initiativ til sex. Noen trenger å høre i klartekst at partner ønsker sex, andre tolker alt partner gjør som invitasjon til sex. Liker du denne mannen i sin heleiet? Det høres ut som om du innerst inne ikke liker ham noe særlig. Spesielt siden du mener han er rar bare for at han ikke er lik deg og det faktum at du bruker bannskap for å forsterke at du er lei… Anonymkode: 2f8c9...26c Jeg liker han på mange områder, men ikke dette med sex, da jeg er vant med et spennende sexliv, der vi kan prate om alt. Har forsøkt å si det TIL han , at jeg vil kunne prate om alt , men han blir klein da . Vil kunne prate åpent om det meste i et forhold , også sex. der er ikke han , så vi er forskjellige ja. Vet ikke om jeg klarer å ha det sånn, hele livet liksom. Ja jeg bruker bannskap her inne, men aldri når jeg snakker med han om dette. Bare kom ut np, fordi jeg er så fortvilet, da jeg elsker han jo, men innser at sexlivet ikke er slik jeg vil ha det. Ønsker å få det i munnen, men kommer meg aldri dit, da han avbryter eller jeg merker han blir ukomfortabel etter ei stund. Det er frustrerende, men jeg må vel bare innse at vi ikke passer sammen sexsuelt. Anonymkode: ff1e0...1dc 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #8 Skrevet 23. mars 2024 Han er ikke rar, dere har bare forskjellige preferanser. Jeg har også høy sexdrive og dropper fort menn som er for "vanilla", men kanskje neste dame vedkommende møter selv er vanilla og syns han er perfekt. Anonymkode: a25fc...c21 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #9 Skrevet 23. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå er vel egentlig senga den mest naturlige plassen å ha sex i for de aller fleste. Anonymkode: 675d0...0e5 Sååå kjedelig da 🙈 Anonymkode: c2817...6fe
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #10 Skrevet 23. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg liker han på mange områder, men ikke dette med sex, da jeg er vant med et spennende sexliv, der vi kan prate om alt. Har forsøkt å si det TIL han , at jeg vil kunne prate om alt , men han blir klein da . Vil kunne prate åpent om det meste i et forhold , også sex. der er ikke han , så vi er forskjellige ja. Vet ikke om jeg klarer å ha det sånn, hele livet liksom. Ja jeg bruker bannskap her inne, men aldri når jeg snakker med han om dette. Bare kom ut np, fordi jeg er så fortvilet, da jeg elsker han jo, men innser at sexlivet ikke er slik jeg vil ha det. Ønsker å få det i munnen, men kommer meg aldri dit, da han avbryter eller jeg merker han blir ukomfortabel etter ei stund. Det er frustrerende, men jeg må vel bare innse at vi ikke passer sammen sexsuelt. Anonymkode: ff1e0...1dc Dette med at han avbryter når du suger kan jo være så enkelt som at han enten ikke liker å bli sugd (en del menn liker ikke BJ), at han er redd for å presse deg til å svelge eller at han ikke liker hvordan du suger og ikke klarer å veilede da han synes det er kleint å snakke om sex. Har du sagt rett ut at du ønsker at han skal komme i munnen din? Hvor lenge har dere vært sammen? Hvis det er snakk om et relativt ferskt forhold hvor dere treffes såpass sjeldent kan det være at han ikke er trygg nok på deg enda. Mange trenger å blir trygg på partner før de åpner seg helt. For noen kan det ta lang tid. Eller så er dere bare rett og slett ikke kompatible. Da må du vurdere om du kan leve med dette eller om du har behov for å bryte. Det er det bare du som kan kjenne på. Anonymkode: 2f8c9...26c 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #11 Skrevet 23. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Når du skal møte kjæresten din etter å ha vært borte fra han i 5 dager, vil han ikke ha sex med engang han ser deg da? Jeg har hatt et par , tre langdistanseforhold og da har han alltid vært sprengkåt når vi har møttes, siden vi da ikke har hatt sex på ei uke liksom. Nå er jeg med en som ikke viser noen interesse for sex etter så lang tid, han bare venter til vi legger oss. Synes det er så trist og vurderer hele forholdet på grunn av dette. Savner spontan lyst og å bare kaste seg i det når vi møtes. Han har ikke samme sexdrive heller som de andre kjærestene jeg har hatt. Han synes det er kleint om jeg prøver meg på han på kjøkkenet, sofaen eller andre plasser. Da skal han alltid til senga? Er det flere med sånne rare kjærester? Jeg er vant med å ha sex overalt liksom stående, bakfra osv. Nå er det rett i seng , av med klærne og så sex i senga. Han har sagt han liker lakk og lær, men om jeg tar på meg skinnbuksen og setter meg ved siden av han, bare later han som ingenting? Var jo han som sa han likte skinnbukse.. Har spurt og da bare feier han det bort og blir stille og sier det er klein stemning mellom oss nå. Og sier han liker å ligge i sengen. Blir så overgitt. Han kommer også alltid kun når han er den aktive, jeg får aldri gi han orgasme og ta styringen. Da fryser han til og bare ligger der, helt til han forsøker å dra meg opp og skal fortsette bare med sex, om jeg suger han feks.Føler han ikke er vant til det og er uerfaren, men når jeg spør om han bare er vant med at han tar styringen, sier han bare nei. Når jeg spør om han kan vise meg hva han liker for å få han til å komme, sier han bare at jeg gjør alt rett, men det gjør jeg jo ikke? Jeg får jo ikke han til å komme. Har aldri i mitt liv hatt det på denne måten. Hva kan jeg gjøre? Flere som har det på denne måten? Føler meg helt lost og jeg som er så glad i sex, har nesten begynt å vegre meg selv for å nyte sexen pga han er så rar og så forknytt på en måte. Er så fuckings lei. Anonymkode: ff1e0...1dc Folk har ulikt behov for sex. Jeg kan gå ukesvis,MEN dere passer ikke sammen. For ulike på både kommunikasjon og ønsker. Forlat han da. Anonymkode: eac19...b96
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #12 Skrevet 23. mars 2024 Hvis du skal få ham til å åpne seg seksuelt, må du nesten ta utgangspunkt i hvordan han faktisk er, ikke bare hvordan din fantasi er. Anonymkode: c3e46...ae9
Sander33 Skrevet 24. mars 2024 #13 Skrevet 24. mars 2024 (endret) Seksuell apetitt og preferanse er ulik, og dere er ganske ulike på det området. Endret 24. mars 2024 av Sander33
petterm Skrevet 24. mars 2024 #14 Skrevet 24. mars 2024 Han blir ukomfortabel av å snakke om sex. Han liker kun å ha sex i senga, helst når dere skal sove. Han liker å ha styringa når dere har sex. Høres ikke ut som om han setter pris på at du tar initiativ til sex? Gjør han noe for at du skal ha utbytte av sexen, eller fokuserer han mest på seg selv? Noe av dette kan kanskje ordne seg når han blir mer trygg på deg. Du må vurdere om hans gode sider veier opp at dere ikke er så kompatible i senga. Man er ofte mer ivrig på sex når forholdet er ferskt. Jeg tviler på at du vil bli mer fornøyd med sexlivet på sikt.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #15 Skrevet 24. mars 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Er det flere med sånne rare kjærester? Anonymkode: ff1e0...1dc Sorry ass. Det er du som fremstilles som den rareste her😅 Anonymkode: 34e95...dd2 2
Gjest WhisperingWind Skrevet 24. mars 2024 #16 Skrevet 24. mars 2024 Dere er vel ikke helt kompatible der da?🤷🏻♀️ Så du må jo bare finne ut om dette er noe DU vil leve med? Jeg liker at både jeg og kjæresten er klåfingret og kosete. Om det så er hjemme, på byen, på butikken eller på gata. Jeg er hakket mer aggressiv enn han, men det gjør meg ikke noe da han elsker det og tenner han på 2 sekunder 🤗 Og da er han i full gang🤭 Hadde ikke taklet en passiv partner🤷🏻♀️
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #17 Skrevet 24. mars 2024 Han har kanskje lavt testosteron og dere er ikke kompatible, så slå opp, og finn en som virkelig vil ha deg. Anonymkode: 06f32...651
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #18 Skrevet 24. mars 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Sååå kjedelig da 🙈 Anonymkode: c2817...6fe Ja jeg synes også dette er kjedelig, da jeg er vant med mye mer fra tidligere forhold, og at vi har sex over alt. AnonymBruker skrev (22 timer siden): Dette med at han avbryter når du suger kan jo være så enkelt som at han enten ikke liker å bli sugd (en del menn liker ikke BJ), at han er redd for å presse deg til å svelge eller at han ikke liker hvordan du suger og ikke klarer å veilede da han synes det er kleint å snakke om sex. Har du sagt rett ut at du ønsker at han skal komme i munnen din? Han vet at jeg vil han skal komme i munnen min og han vet at jeg vil holde på med han, Har sagt han må vise meg hvordan han liker det men da sier han bare at jeg gjør alt rett. Han sier at han liker det og vil det, men hele han viser jo at han ikke gjør det, kroppsspråket hans. AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hvor lenge har dere vært sammen? Hvis det er snakk om et relativt ferskt forhold hvor dere treffes såpass sjeldent kan det være at han ikke er trygg nok på deg enda. Mange trenger å blir trygg på partner før de åpner seg helt. For noen kan det ta lang tid. Eller så er dere bare rett og slett ikke kompatible. Da må du vurdere om du kan leve med dette eller om du har behov for å bryte. Det er det bare du som kan kjenne på. Anonymkode: 2f8c9...26c Greia er jo at han liker slike dirty memes og har sagt at han digger at jeg også har samme humor, men han viser jo ikke samme på soverommet. Han er sjenert, så får bare håpe at det er det og at han tør opp etterhvert, men vi ha vært sammen i 6 mnd nå og han har ikke bedret seg. AnonymBruker skrev (21 timer siden): Folk har ulikt behov for sex. Jeg kan gå ukesvis,MEN dere passer ikke sammen. For ulike på både kommunikasjon og ønsker. Forlat han da. Anonymkode: eac19...b96 Ja det er det jeg også vurderer, fordi jeg sliter virkelig med dette. Men jeg elsker han også, så det er vanskelig Sander33 skrev (13 timer siden): Seksuell apetitt og preferanse er ulik, og dere er ganske ulike på det området. Ja dessverre, ser det slik ut. petterm skrev (8 timer siden): Han blir ukomfortabel av å snakke om sex. Han liker kun å ha sex i senga, helst når dere skal sove. Han liker å ha styringa når dere har sex. Høres ikke ut som om han setter pris på at du tar initiativ til sex? Han sier han vil jeg skal gjøre det, men om jeg gjør det på kjøkkenet eller sofaen, skal han rett til senga petterm skrev (8 timer siden): Gjør han noe for at du skal ha utbytte av sexen, eller fokuserer han mest på seg selv? Nei han fokuserer på meg, det er når jeg skal fokusere på han, at han ikke takler det, petterm skrev (8 timer siden): Noe av dette kan kanskje ordne seg når han blir mer trygg på deg. Du må vurdere om hans gode sider veier opp at dere ikke er så kompatible i senga. Man er ofte mer ivrig på sex når forholdet er ferskt. Jeg tviler på at du vil bli mer fornøyd med sexlivet på sikt. Ja jeg tenker jeg skal gi det litt til tid og se, men det sliter veldig på meg, da jeg må gjemme sexlysten min og jeg elsker å være den aktive. AnonymBruker skrev (7 timer siden): Sorry ass. Det er du som fremstilles som den rareste her😅 Anonymkode: 34e95...dd2 Hvordan er jeg rar? WhisperingWind skrev (6 timer siden): Dere er vel ikke helt kompatible der da?🤷🏻♀️ Så du må jo bare finne ut om dette er noe DU vil leve med? Jeg liker at både jeg og kjæresten er klåfingret og kosete. Om det så er hjemme, på byen, på butikken eller på gata. Jeg er hakket mer aggressiv enn han, men det gjør meg ikke noe da han elsker det og tenner han på 2 sekunder 🤗 Og da er han i full gang🤭 Hadde ikke taklet en passiv partner🤷🏻♀️ Nei jeg sliter med dette . AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Han har kanskje lavt testosteron og dere er ikke kompatible, så slå opp, og finn en som virkelig vil ha deg. Anonymkode: 06f32...651 Ja jeg skal vurdere det sterkt nå, for det sliter sånn på meg dette. Anonymkode: ff1e0...1dc 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #19 Skrevet 24. mars 2024 petterm skrev (8 timer siden): Han blir ukomfortabel av å snakke om sex. Han liker kun å ha sex i senga, helst når dere skal sove. Han liker å ha styringa når dere har sex. Høres ikke ut som om han setter pris på at du tar initiativ til sex? Gjør han noe for at du skal ha utbytte av sexen, eller fokuserer han mest på seg selv? Noe av dette kan kanskje ordne seg når han blir mer trygg på deg. Du må vurdere om hans gode sider veier opp at dere ikke er så kompatible i senga. Man er ofte mer ivrig på sex når forholdet er ferskt. Jeg tviler på at du vil bli mer fornøyd med sexlivet på sikt. Tja. Aldri si aldri. Folk kan overraske. Jeg oppfattet nåværende mann som litt bakpå seksuelt i starten. Vi hadde aldri den sinnsyke kaninfasen jeg har hatt med de fleste ekser. Men etterhvert som han har blitt tryggere, har han åpnet seg opp seksuelt og tar nå mye initiativ, deler fantasier - og er veldig kreativ i senga mm. Men det har selvsagt krev av meg at jeg har vært både tålmodig og nysgjerrig. Nå synes jeg synd på damer som ikke får date min mann 😉 Anonymkode: c3e46...ae9
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #20 Skrevet 24. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tja. Aldri si aldri. Folk kan overraske. Jeg oppfattet nåværende mann som litt bakpå seksuelt i starten. Vi hadde aldri den sinnsyke kaninfasen jeg har hatt med de fleste ekser. Men etterhvert som han har blitt tryggere, har han åpnet seg opp seksuelt og tar nå mye initiativ, deler fantasier - og er veldig kreativ i senga mm. Men det har selvsagt krev av meg at jeg har vært både tålmodig og nysgjerrig. Nå synes jeg synd på damer som ikke får date min mann 😉 Anonymkode: c3e46...ae9 Tusen takk,kanskje jeg skal vente å se ❤️ Anonymkode: ff1e0...1dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå