AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #1 Skrevet 23. mars 2024 Jeg ble veldig trigget i jobben min og fikk panikk følelse og sterk angst. Har slitt psykisk i tre uker pga det. Sånn type angst der huden prikker og "svir" nesten. Har slitt så mye at jeg ikke har greid å sove godt eller hvile meg i helgene. Går med skyldfølelse for å ta helg og ha fri om kvelden. Så jeg har jobbet en del ekstra for å blidgjøre sjefen. Nå tre uker etter har jeg gått i kjelleren og føler meg nesten deprimert. Har fri nå i påsken.. Er det en vanlig reaksjon på ekstremt stress? Føler det er veldig mørkt og blir uvel bare jeg tenker på jobben. Har et traume relatert til å ikke føle at jeg duger på jobb, tok meg 6 mnd å tørre å søke jobb igjen.. Anonymkode: cd598...aef
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #2 Skrevet 23. mars 2024 Har du fått terapi? Anonymkode: 8adb9...a54
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #3 Skrevet 23. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du fått terapi? Anonymkode: 8adb9...a54 Ja jeg gikk i et år i terapi. Men merket jo nå at det ikke helt er borte. Jeg trodde det var det og har følt meg bedre men så skjedde dette som var veldig likt det som ga meg traume i forrige jobb da. Anonymkode: cd598...aef
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #4 Skrevet 23. mars 2024 Var så ille den uka det skjedde at jeg gikk ned to kilo 🙈 Anonymkode: cd598...aef
Tradegy Skrevet 23. mars 2024 #5 Skrevet 23. mars 2024 Bestill deg time hos fastlegen, så kan dere diskutere videre oppfølging. Viktig å ta dette ved rota, så det ikke eskalerer ned i enda dypere mørke og depresjon Prøv å ikke tenke altfor mye jobb nå som du har fri. Umulig å si hva som er vanlig, men kroppen husker sterke minner. En duft eller et likt klesplagg kan være nok til å trigge hendelser. Prøv å hvil deg mens du kan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå