Nysgjerrig jenta Skrevet 23. mars 2024 #1 Del Skrevet 23. mars 2024 Hvordan får jeg mørkeblondt hår vis jeg har mørkt hår? Tror jeg kommunehår eller brunt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #2 Del Skrevet 23. mars 2024 Nysgjerrig jenta skrev (2 minutter siden): Hvordan får jeg mørkeblondt hår vis jeg har mørkt hår? Tror jeg kommunehår eller brunt Da bør du lysne det en del først hos frisør enten ved striping eller helbleking, og i såfall deretter farge evt tone det ned med mørkeblond farge. Anbefaler å legge inn tett med blonde striper, da dette er absolutt mest skånsomt for håret.👍 Anonymkode: c0e75...76b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nysgjerrig jenta Skrevet 23. mars 2024 Forfatter #3 Del Skrevet 23. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Da bør du lysne det en del først hos frisør enten ved striping eller helbleking, og i såfall deretter farge evt tone det ned med mørkeblond farge. Anbefaler å legge inn tett med blonde striper, da dette er absolutt mest skånsomt for håret.👍 Anonymkode: c0e75...76b Takk for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå