AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #1 Del Skrevet 23. mars 2024 Hele denne uken har begge barna hatt influensa. I dag hadde jeg avtalt å hjelpe ei venninne å rydde leiligheten etter moren. Vi skulle kjøre å kaste ting. I går kveld ble jeg plutselig syk. Vondt i kroppen og halsen. La meg tidlig og håpet at det ble bedre. Det ble verre, så jeg ga beskjed om at kunne ikke komme i dag. Fikk til svar: Ok. Jeg er utslitt etter å ha ryddet leiligheten i mange dager og hadde håpet på å bli ferdig i dag. Var ikke mye sympati å få der. Når hun er syk så handler jeg for henne og viser omsorg. Måtte bare få dette ut. Synes synd på meg selv i dag 🤢 Anonymkode: 79a6d...302 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #2 Del Skrevet 23. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ok. Jeg er utslitt etter å ha ryddet leiligheten i mange dager og hadde håpet på å bli ferdig i dag. Hun var nok bare sliten og lei selv, da har man gjerne kortere omsorgslunte for andre. Hvordan hun er ellers hadde betydd mest for meg. God bedring! Anonymkode: 3bf4e...6c2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kikkana Skrevet 23. mars 2024 #3 Del Skrevet 23. mars 2024 Å gi andre tjenester eller å vise omsorg er noe man gjør uten å forvente noe tilbake. Det fungerer best og er noe jeg har lært etter mange mange år. Det fordi vi oppfatter og er så forskjellige, hver og en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #4 Del Skrevet 23. mars 2024 Hvor ofte skjer det at hun ikke utviser sympati? Anonymkode: 9158f...02a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 23. mars 2024 #5 Del Skrevet 23. mars 2024 Jo mer man står i selv, jo mindre overskudd har man til å bry seg om andres problemer. Ikke fordi man er uempatisk, men fordi man har begrenset kapasitet og er seg selv nærmest - det er veldig menneskelig. Jeg synes egentlig det er litt pussig at du forventer så mye sympati fra henne i denne situasjonen, hvor det høres ut som om hun er i en ganske krevende situasjon både praktisk og følelsesmessig (ettersom hun rydder etter moren, antar jeg det har vært et dødsfall relativt nylig) og hjelp hun hadde regnet med melder avbud på kort varsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå