Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, er det i det hele tatt noe å gjøre med det at det knirker rundt bøylen, eller må jeg bare droppe å bruke den ute blant folk? Den var ikke sånn sist jeg brukte den, men i dag bråker det noe veldig... Kan den f.eks smøres med et eller annet? :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Har ingenting å bidra med, men venter spent på noen lure svar*

:ler:

Skrevet

jeg har en bh som knirker!!! Men har desverre ingen løsning!!!

Skrevet

Jeg har opplevd at min bh knirker, men har aldri hørt andres bher knirker.

Skrevet

Jeg melder meg inn i knirke-BH-klubben, men har aldri hørt at andres BHer knirker, så kanskje vi kan slå oss til ro med det? :klø:

Skrevet

Ja, jeg tror ikke det er sånn som alle andre hører.

Gjest Jalileh
Skrevet

Har opplevd det selv. Billig BH kanskje? :klø:

Prøvd med skyllemiddel i da? Kan jo hende at det forbedrer det, siden jeg alltid har trodd at det er stoffet som knirker (dårlig materiale).

Skrevet

Sier som mange andre her, at jeg ar opplved at enkelte av BH'ene mine knirker, men har aldri hørt noen andres BH knirke.. Tror ikke skyllemiddel vil funke, jeg bruker alltid skyllemiddel og enkelete av BH'ene mine knirker alikevel..

Skrevet

Mamma bruker også skyllemiddel, og jeg bodde der til september i år og har hørt knirking likevel

Skrevet

Det knirker her også! :ler:

Trodde det var pga. puppene mine! :sjenert:

Jeg har spesielt to BH'er som knirker. Den ene våger jeg nesten ikke å bruke, jeg er redd jeg skal skremme folk! :ler:

Men jeg har heller aldri merket at andres BH'er knirker, så det er nok riktig at det er mest et problem for oss selv.

Skrevet

Jeg har to bher som knirker noe så voldsomt til tider! :overrasket:

For noen par mnd siden var hun ene på jobben innom og i røykepausen hørte jeg knirkelyder på henne. Jeg klarte ikke å dy meg og spurte om det var bhen hennes som knirket og det var det. hehe. Det viste seg at hun hadde lik bh som meg på seg. Så jeg tror at den bh typen hun og jeg bruker knirker. :ler:

Skrevet

Tror dette skjer fordi man vasker bh'en i vaskemaskinen og ikke for hånd.....

Man skal vel egentlig ikke vaske bh'er med stiv bøyle i maskin? :forvirret:

Men jeg gjør det med de fleste selv, bortsett fra noen dyrere som jeg tar meg god tid og vaske for hånd. Og de knirker ikke...

Ellers så har nok kvaliteten endel å si regner jeg med.

Herved medlem i knirke-klubben :ler:

Skrevet

Kanskje de bare knirker til eieren :overrasket:

Skrevet

har ingen akkurat nå som knirker, tror det har noen med bøylen og hvilket stoff som er brukt.

den siste jeg hadde som knirket kunne jeg dytte på ene puppen og jeg hørtes ut som et gammelt tømmerhus i storm...

Skrevet

Så godt at vi er flere som knirker. Og jeg har faktisk en løsning som virker!

Kjøp balsam-sprayen til Natusan, den gule til barn. Spray på knirke-området, og gni det litt inni, sånn at det kommer inn på plasten-stanga eller hva søren det heter, bøyla mener jeg.

På meg pleier det funke, men etter 5-6 vask må jeg smøre igjen... ;)

Jeg har 3 like bh'er som knirker, og det er de beste jeg har, så jeg tar en runde innimellom.

Jeg vet jeg høres helt idiot ut nå, men prøv, det funker i hvert fall for meg!

Ha en knirkefri kveld! (Det hadde det vært morsomt om Davy Wathne sa en dag etter nyhetene, hadde det ikke?) :ler:

Skrevet
Har opplevd det selv. Billig BH kanskje? :klø:

Jeg har èn BH som knirker, og det er den dyreste jeg noen gang har kjøpt, så tror ikke det har med pris å gjøre. Har vel med hva slags stoff BH'en og stanga er lagd av tenker jeg.

Gjest Tristessa
Skrevet

Jeg og! Jeg og! Har en som er så ille at jeg er helt overbevist om at alle andre på lesesalen hører meg når jeg strekker meg. Jeg er drittlei spiler...

Skrevet

Jeg sitter her med en knirkete bh akkurat nå! Det er første og foreløpig eneste gang jeg har opplevd noe sånt. Den knirker uansett om den blir vasket for hånd eller i maskin, og skyllemiddel gjør ikke noe fra eller til. :forvirret:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...