AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #1 Del Skrevet 23. mars 2024 Da jeg var ung (ca 20 år siden) kjøpte jeg ofte i sommermånedene en type hårskum som hadde mørk farge i seg. Håret mitt blir så lyst om sommeren og jeg er ikke superfan av det. Det var ellers et vanlig stylingskum, og vasket ut når man vasket håret. Har prøvd å Google men finner det ikke noen sted lenger? Noen som vet om det finnes noe sånt, og kan anbefale et eventuelt? Anonymkode: db7dc...a7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #2 Del Skrevet 23. mars 2024 Aner ikke om det finnes skum, men hvorfor ikke forsøke fargebalsam? Moroccanoil har f. eks. noen. Anonymkode: e6c43...131 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #3 Del Skrevet 23. mars 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Aner ikke om det finnes skum, men hvorfor ikke forsøke fargebalsam? Moroccanoil har f. eks. noen. Anonymkode: e6c43...131 Ja kanskje det 😃 har ikke lyst å farge håret "på ekte", da blir det ettervekst osv og ser ofte falskt ut. Men jeg skal sjekke ut dette, takk! Anonymkode: db7dc...a7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå