Gå til innhold

Kunne du hatt sex i senga til en mann (med dame)?

Kunne du hatt sex i senga til utro mann?  

28 stemmer

1. 1. -

• Ja, har gjort det
      4
    • Ja, om det var rette mannen
      4
    • Nei
      20

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg var 19 år ble jeg med en utrolig sjarmerende fyr hjem. Men mistet all tenning da det var sko/ damejakker i entreen, og syntes bare alle unnskyldninger om at de "egentlig var på vei til å gå fra hverandre" var tåpelige. Så jeg stakk fort, og brukte heller en del tid på å komme meg hjem.

En ting er utroskap, men å få seg til å bli med en mann inn i felles hjem... Det blir bare så invaderende og ekkelt at jeg ikke helt klarer å forstå det. Da har jeg mer forståelse for å gjøre det på et toalett/ smug, og jeg kan ikke si at det heller er så veldig fristende.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, har gjort det

Anonymkode: cd091...f43

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg gjort ja. Han var nok ikke helt ærlig med meg i forkant. Men når vi først var der, og jeg skjønte det, så ga jeg egentlig litt faen. Var ikke helt edru i gjerningsøyeblikket.

Anonymkode: fd6e1...2ad

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Det har jeg gjort ja. Han var nok ikke helt ærlig med meg i forkant. Men når vi først var der, og jeg skjønte det, så ga jeg egentlig litt faen. Var ikke helt edru i gjerningsøyeblikket.

Anonymkode: fd6e1...2ad

Var ikke det litt ekkelt? Klarer rett og slett ikke å forstå at det er mulig. (Tråkke inn i andres privatliv på den måten).

AnonymBruker
Skrevet
Hengebuksvinet skrev (1 time siden):

Var ikke det litt ekkelt? Klarer rett og slett ikke å forstå at det er mulig. (Tråkke inn i andres privatliv på den måten).

Enig. Ei seng som tilhører ei annen, et laken hun kanskje har ligget flere netter i. Æsj.

Anonymkode: eaeec...dae

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Knulla eksen i sengen til eksen hennes når vi skulle hente noe greier for datteren deres, han var i etasjen over. Det var egentlig litt gøy, ekstra gøy at det lå igjen litt spor 😁

Anonymkode: 85826...56b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det kunne ikke ramle meg inn. Føles ekkelt. Jeg liker ikke tanken på å ligge i noen andres godt brukte sengetøy i det store å det hele. 

Anonymkode: 397c1...6a0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...