Gå til innhold

Dårlig sex på første ganga etter flere dater.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg dater en herlig og god mann. Vi begge er 30-åringer. Vi datet flere ganger. Første gang jeg var på besøk hos han, skjedde det ingenting. Andre gang hadde vi sex. Han fikk ikke ereksjon og jeg måtte hjelpe til. Altså jeg hadde full forståelse at man kan bli nervøs og litt stresse. Han tilfredstilte meg ihvertfall. Men jeg følte at han trengte noe mer. Vi har ikke snakket rundt dette for jeg ønsket ikke å såre han ettersom den var første gangen. Har dere erfaring? Noe som kan hjelpe? 

Anonymkode: 81906...3f9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gi sexen en sjanse til. Er det fortsatt like dårlig så passer dere nok ikke sammen seksuelt.

Anonymkode: de8df...9c5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han hadde sikkert en dårlig dag. Kanskje han hadde mye å tenke på? Drukket alkohol? Noen kan slite med å holde den oppe da. Da kan bli vanskelig. Ikke stress med det. 

Anonymkode: e5a03...dc3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det vil lønne seg for dere å bare gi det tid. Vanligvis blir sex bedre med tida og ikke dårligere. I starten skal eg jo bli kjent med hverandre på en helt ny måte. 

Menn trenger også å bli trygge. Det er på en måte enklere for kvinner, vi kan " fake" mer om vi er nervøse og ikke helt klarer det. Men kan ikke det, det blir jo veldig tydelig også blir de veldig selvbevisst ogdå blir det vanskeligere av den grunn. 

Anonymkode: 70080...f55

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke gi opp så fort, men dere har ikke snakket om det...slutt med tanken om at det sårer noen. Det første dere må etablere er kommunikasjon i forhold, hva dere liker og har lyst til....evt utfordringer under sex. Snakk om ting, blir så MYE bedre! :) 

Anonymkode: 56a95...23c

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er et bra tema å ta opp, siden det er mye tabu og fordommer rundt dette. Og jeg regner med de vanlige KG-trolla kommer stormene hvert øyeblikk og forlanger at man dropper menn som ikke leverer digg sex på første forsøket. 

Det er veldig vanlig med menn som pga nervøsitet, stress osv ikke får så bra ereksjon alltid. Særlig i starten av et forhold. Noen har også andre tenningsmønstre. De kan også hatt dårlige erfaringer fra tidligere forhold. Det ironiske er at dette ofte er menn som ikke har seg så mye rundt med damer og derfor blir nervøse. 

Det er også veldig vanlig at du får veldig mye tilbake fra disse mennene dersom du viser empati og tålmodighet og gir dette en sjanse til å rette seg. Dere kan også bruke muligheten til å forme deres sexliv sammen. 

Anonymkode: 7f644...e56

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville aldri dumpet han for denne grunnen. Synes at vi kan prøve og alt kan bli bra til slutt. Har allerede fått følelser for han og vil virkelig at den kan utvikle seg til noe mer. Men er litt usikker om han ikke tenner på meg da💔

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg ville aldri dumpet han for denne grunnen. Synes at vi kan prøve og alt kan bli bra til slutt. Har allerede fått følelser for han og vil virkelig at den kan utvikle seg til noe mer. Men er litt usikker om han ikke tenner på meg da💔

Klart han tenner på deg! Ellers hadde han ikke datet deg eller villet ha sex med deg! 

Anonymkode: af470...476

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...