AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #21 Del Skrevet 23. mars 2024 3 minutter siden, AnonymBruker said: Vil trukket meg grundig unna, muligens han farlig, muligens ikke. Uansett så er han nok litt rar og kommer ikke til å ta høflig avvisende hint. Har kjæreste din mulighet til tilbring mer tid i området med deg ? Anonymkode: 1207d...dc5 Nei, vi har avstands forhold akkurat nå og han har tids krevende jobb. Så jeg bor helt alene i en blokk han har nøkler til. Blir rimelig kvalm når jeg tenker på det. Anonymkode: d86cf...4c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #22 Del Skrevet 23. mars 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei det er ikke helt slik at jeg inngår avtaler. I etterkant har jeg vært nødt til å be ham om disse tjenestene. Si som eksempel han er eneste rørlegger på 500km radius og jeg har rør som blir stadig tett og lekker. Lignende sak. Jeg må tenke på alternativ 😕 Anonymkode: d86cf...4c9 Er han vaktmester? Anonymkode: a231b...716 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #23 Del Skrevet 23. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): alene i en blokk han har nøkler til. Blir rimelig kvalm når jeg tenker på det. men - som nevnt tidligere - så snakk med naboene dine! Du er ny i byen sier du, så da har du en god anledning til å ringe på hos naboene, si at du vil introdusere deg, og så rett og slett bare prøve å finne ut hvilket type menneske han er Anonymkode: f6f76...41d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #24 Del Skrevet 23. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, vi har avstands forhold akkurat nå og han har tids krevende jobb. Så jeg bor helt alene i en blokk han har nøkler til. Blir rimelig kvalm når jeg tenker på det. Anonymkode: d86cf...4c9 Skaff deg sikkerhetslenke på døra. Og et annet enkelt triks for å hindre at noen kommer inn selv om de har nøkkel: sett en stol under dørhåndtaket slik at det ikke kan trykkes ned. Da kan vedkommende låse opp, men ikke åpne døra. Fungerer både på dører som slår innover og utover. En planke i riktig lengde fungerer også. Hvis han av en eller annen grunn må inn i leiligheten din, prøv å få noen til å komme på besøk i det aktuelle tidsrommet (venninne/søsken/forelder/onkel/tante…) slik at du ikke er alene med han. Anonymkode: 4aab6...572 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #25 Del Skrevet 23. mars 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: men - som nevnt tidligere - så snakk med naboene dine! Du er ny i byen sier du, så da har du en god anledning til å ringe på hos naboene, si at du vil introdusere deg, og så rett og slett bare prøve å finne ut hvilket type menneske han er Anonymkode: f6f76...41d Den eneste jeg kjenner litt her, jeg spurte ham og han svarte ikke med et pip. Ganske ubehagelig, jeg vil ikke bli anklaget for å være ryktespreder og folk kan jo ha veldig ulike meninger. Har egentlig bestemt meg for å flytte. Bare kan ikke skje fort nok. Men takk for bekreftelse at det ikke er normalt ok oppførsel. Da vet jeg at jeg ikke overreagerer. Anonymkode: d86cf...4c9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #26 Del Skrevet 23. mars 2024 Flytt! Anonymkode: 63815...7cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #27 Del Skrevet 23. mars 2024 Du overreagerer ikke. Dette er overhodet ikke normal oppførsel. Hadde skaffet meg alarm i boligen til jeg flyttet, hvis du har råd. Anonymkode: d2558...cb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #28 Del Skrevet 23. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Problemet er at på grunn av hans yrke må jeg ha godt forhold til han for å ikke få problemer her jeg bor. Hvem kan man kontakte om sånt om det blir problematisk, har allerede installert kamera. Anonymkode: d86cf...4c9 Snakk med kjæresten din først. Anonymkode: f86fc...7ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 23. mars 2024 #29 Del Skrevet 23. mars 2024 (endret) Ja, denne mannen er en vaskeekte stalker, og en grenseoverstridende sådan. Han gjemmer seg bak høflighet og oppmerksomhet, så det er vanskelig å være hard mot han. Men det er hard du må være. Her må du ut å sette grenser mot han. Du kan ikke gi han respons på noe. Du bør helst la være å smile til han også. Og du må si ifra at kontakten ikke er av interesse for deg. Fyren er en creep, og det er ikke lett å vite hva han er i stand til. For sosiale antenner og respekt har han ikke. Endret 23. mars 2024 av Bombasi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #30 Del Skrevet 23. mars 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja, han sa han ville bare være venner. Jeg vet ikke, har vel i kort tid tatt han som venn. Men han ser på meg på sånn gjennomtrengende måte likevel. Problemet er at jeg fant ut at jeg trenger han for noe og treffer han i forbindelse med jobb, så må ha godt forhold. Føles ikke helt bra. Anonymkode: d86cf...4c9 Nei ikke godta det. Han vil ikke være venn, han vil ha en fot innenfor døra og komme nærmere ig nærmere. Ikke bry deg om å vær redd for kleinhet på jobb, i by osv. Fortell det til noen, for sikkerheten din må komme først. Anonymkode: 117f3...421 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #31 Del Skrevet 23. mars 2024 Du må ALDRI være alene med denne mannen. Hvis han må gjøre en jobb i din leilighet, da MÅ du ha en annen mann tilstede der hele tiden! Hvis det er en jobb som krever at han kommer flere ganger, da MÅ du ha en annen mann der HVER GANG! Og ALDRI slipp ham ut av syne mens han er der, sjekk etterpå for ev. skjult kamera på bad om han sier han må på do. Kort sagt - IKKE slipp ham inn i din leilighet! For han vil finne på grunner til å komme flere ganger, når han vet du ikke har noen hos deg. Hadde jeg vært deg ville jeg flyttet. Om du må bo der i et år, da hadde jeg gått til politiet og snakket med dem, for dette er langt utenfor normal oppførsel fra hans side! Og det at han har nøkler til borettslaget betyr også at han har muligheter til å komme seg inn til deg uten at noen merker det. Kontakt politiet og forklar dem situasjonen. Jeg blir overrasket om de ikke har hørt om denne mannen før... Anonymkode: 11e56...ad4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå