Gå til innhold

Selge klær som barna har vokst fra

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som gjør det, hvor er det enklest å selge?

Anonymkode: 04980...268

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Trenger ikke svar fra dere som ikke selger :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg selger på Finn. 

Anonymkode: d40e2...3d2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Facebook grupper 

Anonymkode: 4a4d5...b17

Skrevet

Jeg selger på finn. 

AnonymBruker
Skrevet

Legger ut på Facebook grupper. 

Anonymkode: 46cf8...38e

Skrevet

Selger på facebook, Finn og Tise. Legg deg lavt, så blir du kvitt det.

AnonymBruker
Skrevet
Irja skrev (4 minutter siden):

Selger på facebook, Finn og Tise. Legg deg lavt, så blir du kvitt det.

Jeg ligger lavt og likevel går det tregt, mrn hører folk blir skeptiske om man ligger for lavt også så

AnonymBruker
Skrevet

La nettopp ut babyklærpakke med klær til ca 20 kr per plagg. Halve pakken er ull. Ingen som er interessert. 

Anonymkode: 1c1b4...2fc

Gjest Jentamedtekopp
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Finn.no med fiks ferdig. Bilde av hvert enkelt plagg, og en liste i teksten. Typ; 

Totalt 22 plagg. Selges samlet  

6 bukser

3 ull gensere

3 stilongs

4 kjoler

Gjest Jentamedtekopp
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

La nettopp ut babyklærpakke med klær til ca 20 kr per plagg. Halve pakken er ull. Ingen som er interessert. 

Anonymkode: 1c1b4...2fc

Feil tidspunkt bare. Ull vil folk ha i august. Folk generelt er ikke så flinke til å tenke fremover. Jeg hadde kjøpt ull nå, og vinterdress. Men folk tenker ikke at de trenger ull senere. 

Gjest Jentamedtekopp
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Jeg ligger lavt og likevel går det tregt, mrn hører folk blir skeptiske om man ligger for lavt også så

What? Er det stygge klær da? Mine klespasser blir alltid solgt etter max 2 dager. Jeg legget aldri ut for mer enn 150kr heller. Og da er det rundt 50 plagg. Jeg selger ikke for profitt. Jeg har jente, har hørt gutte-klær (hvis det er lov å si gutte/jente klær i dag..) er verre å selge. 

Blir det ikke solgt kan du gi bort gratis, da blir det hentet kjapt. 

Endret av Jentamedtekopp
AnonymBruker
Skrevet

Loppeliten om du har det i nærheten 😊 er fantastisk som kunde å gå i en fysisk butikk og sjekke klærne før man kjøper. Som en over her skriver, legg deg lavt på pris. Jeg spontan handler mye mer i en hylle når prisen generelt er lav. 

Anonymkode: d8c88...be9

AnonymBruker
Skrevet

Finn.no er best men personlig så pleier jeg gi bort på finn

Anonymkode: f3acf...bcd

Skrevet

Jeg legger ut både på facebook og finn, men det meste blir solgt på finn. I fjor ble jeg kvitt ting raskt, men i år har det gått tregere. Priser alltid endel lavere enn andre. Hadde nettopp en stor klespakke ute, over 30 plagg til 250kr. Den ble solgt etter 2 uker. 

Selger ikke klær med flekker eller hull, det blir kastet. Synes det er utrolig hva folk legger ut, klær som jeg anser som ubrukelige skal de ha flere hundre kr for.

AnonymBruker
Skrevet
Jentamedtekopp skrev (6 minutter siden):

What? Er det stygge klær da? Mine klespasser blir alltid solgt etter max 2 dager. Jeg legget aldri ut for mer enn 150kr heller. Og da er det rundt 50 plagg. Jeg selger ikke for profitt. Jeg har jente, har hørt gutte-klær (hvis det er lov å si gutte/jente klær i dag..) er verre å selge. 

Blir det ikke solgt kan du gi bort gratis, da blir det hentet kjapt. 

Herregud for et spørsmål , stygge klær??? Nei jeg gir ikke bort gratis ,virkelig ikke. 

AnonymBruker
Skrevet

jeg selger de fineste tingene på finn og tise, og resten på et lokalt bruktmarked som arrangeres to ganger i året. Men der må jeg betale provisjon, så det er derfor jeg prøver først på finn og tise med de finere tingene.

Anonymkode: d9a75...b9d

Gjest Jentamedtekopp
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Herregud for et spørsmål , stygge klær??? Nei jeg gir ikke bort gratis ,virkelig ikke. 

Hallo, er det brune strømpebukser og utdaterte motiv på gensere eller er det rosa enhjørninger og søte kattepuser og tutu kjoler? Fordi sistnevnte selger åpenbart bedre. Krenk deg ned. 

Du gir ikke bort gratis? Ok. Kos deg på den høye hesten din. Er du i en økonomisk situasjon der du «virkelig ikke gir bort gratis» er det nettopp du som burde. Og jeg skal fortelle deg hvorfor. 

Barnefattigdom er ikke barnas feil. Barna fortjener klær selv om foreldrene ikke har råd. Jeg gir lett bort vinterdresser og ull. Fordi jeg synes det er godt at et barn slipper fryse i barnehagen. Derfor. Nestekjærlighet. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

jeg selger de fineste tingene på finn og tise, og resten på et lokalt bruktmarked som arrangeres to ganger i året. Men der må jeg betale provisjon, så det er derfor jeg prøver først på finn og tise med de finere tingene.

tilføyer: Jeg liker ikke de store klespakkene folk selger på finn, fordi jeg tror ikke man setter pris på ting som kommer  i en stor sekk. Stor fare for at det ikke blir brukt. Fordelen med dette bruktmarkedet er at jeg får solgt de enklere plaggene ett og ett til folk som faktisk velger hvert plagg. Jeg tror det er bedre for miljøet at folk kjøper hver body og t-skjorte for seg, enn at de kjøper en sekk, tar ut to ting, og kaster resten.

AnonymBruker
Skrevet

Selge på finn, jeg leter heller der en  på fb, men ser at det er flere og flere som legger ut på fb. 

Ellers tenk litt på pris. Hm og cubusklær bør koste veldig lite når det er brukt. Merkeklær og ull er noe annet. Hull og flekker på klær bør gjøre de gratis. Folk forventer for mye for hva de skal selge.

Selv har jeg gitt bort alt etter mine.

Anonymkode: eb376...ac8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...