AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #1 Skrevet 23. mars 2024 Tenner kun på formfulle/ sexy lubne kvinner, hvor kan en treffe dere for seriøst og varig forhold? Anonymkode: 45eba...8ba 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #2 Skrevet 23. mars 2024 Jeg møtte mannen min på byen, samme gjorde venninnen min. Anonymkode: 2972d...c84
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #3 Skrevet 23. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg møtte mannen min på byen, samme gjorde venninnen min. Anonymkode: 2972d...c84 Det er ikke så lett lengre med alle date apper. Vil heller ikke virke overfladisk, men når det er det en har lyst på så blir det vanskelig når alle skal vise seg fra sin peneste og tynneste side. Anonymkode: 45eba...8ba 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #4 Skrevet 23. mars 2024 Hva om du prøver å bli kjennt med slike damer når du møter dem, ja hvor enn du møter dem? (Respektablet og hyggelig såklart 😊) Anonymkode: db77f...f33
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #5 Skrevet 23. mars 2024 Møtte min kjære tilfeldig via felles kjente på en konsert. Eneste er at jeg egentlig tror han foretrekker trente, stramme jenter. Jeg har liksom alt, utenom å se ut som en instababe. De fleste menn elsker at jeg er lubben, formfull, fyldige bryst, rumpe som man ser og kjenner er der, glatt og myk hud, jeg er spretten og i god form, elsker å ri han, trener pilates og er smidig, faste lår med muskler som står i stil med rumpa. Men, jeg er ikke liten og petit og fast å ta på. Anonymkode: 6833d...ebb 1
TomSawyer Skrevet 23. mars 2024 #6 Skrevet 23. mars 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Men, jeg er ikke liten og petit og fast å ta på. Så bra! 😁 1
Gjest No1*No1 Skrevet 23. mars 2024 #7 Skrevet 23. mars 2024 Hm. Jeg er i den kategorien. Tør nesten ikke gå ut av huset, finner meg ikke ut på byen. Bare perfekte vakre unge damer der ute... har ikke sånn selvtillitt. Meg finner du på en eller annen dating app.
Isambard Skrevet 23. mars 2024 #8 Skrevet 23. mars 2024 Du kan like gjerne spørre hvor man treffer kvinner. Der treffer du også de som er litt chubby. 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå