Gå til innhold

Sjekke opp på Blink?

Anbefalte innlegg

Gjest Gutt/mann på 22
Skrevet

I sommer var det altså slik at jeg hadde en het flørt til en lekker jente. Når hun dro til utlandet har jeg ikke hørt stort siden. Snakket et fåtalls ganger på telefon og noen mailer. Men det hele har dødd veldig ut og det er jeg fryktelig trist for... Jeg vil så gjerne pleie nære relasjoner - jeg klarer ikke leve uten det i mitt liv.

Så i dag; helt plutselig... som lyn fra klar himmel :) så jeg at hun har en profil på Blink. Jeg har aldri hatt min egen profil der inne, bare en slik at jeg kan snoke litt rundt...

Det er litt siden hun var inne på Blink, men tenkte jeg kanskje skulle legge igjen et litt mystisk hilsen til henne... det kan jo liksom ikke skade. På en måte sjekke henne opp kun gjennom ord; og ikke bilde... før jeg etter litt... lar henne forstå hvem som skjuler seg back "nicket"...

Jeg vil så gjerne få henne nærmere meg igjen, alt annet gjør meg vondt innvendig. Nære forhold og relasjoner tekkes jeg til så altfor fort, tydeligvis...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har ikke jeg så mye erfaring med sånt, men jeg ville kanskje ikke latt det gå altfor lang tid før jeg avslørte hvem jeg var. Noe annet kan kanskje virke litt stalker-aktig eller spooky. Kanskje. Men jeg skjønner tanken også på å bruke tid på å bli kjent uten at det at dere kjenner hverandre fra før skal overskygge det å bli kjent.

Skrevet

Enig! Hvis du ønsker at det skal bli noe med henne bør du ikke la det gå for lang tid før du avslører hvem hun er.. ellers blir dere "kjent" på helt feil premisser.

Hvis jeg var deg ville jeg heller ha tatt kontakt på vanlig måte!

Skrevet
Hvis jeg var deg ville jeg heller ha tatt kontakt på vanlig måte!

Enig i den, heller det enn å risikere at hun blir irritert på deg for å ha lurt henne ;)

Skrevet

Jeg synes faktisk hele den ideen er utrolig dårlig! Det er i mine øyne ganske frekt. Du vet jo hvem hun er, mens hun altså ikke vet hvem du er.

Det er jo rett og slett å lure henne. :sur:

For å si det mildt hadde jeg blitt rasende om noen hadde gjort noe lignende med meg.

Og det samme skjedde faktisk med en venninne av meg, og la meg si det slik at resultatet ble ikke akkurat slik han typen håpet på.

Jeg kan heller ikke skjønne hvorfor du vil gjøre det på denne måten, når dere tross alt har flørtet/ hatt noe på gang tidligere? Da ville jeg tro det var en fordel at hun visste hvem du var. Forutsatt at det er som du sier at det hele svant hen av seg selv. I mottsatt fall, altså om hun har gitt utrykk for at hun ikke ønsker kontakt, eller er int i deg, vil jeg tro dette er noe av det dummeste du kan gjøre.

SÅ: Ikke gjør det, send henne heller en koslig mld der du sier hvem du er, og hvo kjekt det var å "se" henne igjen.

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...