Gå til innhold

Er det flere jenter som tenner på det samme som meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

For en stund siden, oppdaget jeg noe jeg aldri har tenkt på, eller kjent på før. Og de følelsene jeg fikk, og orgasmen var helt fantastisk! 

Jeg var med en gutt jeg så vidt har begynt å date. Han har en ekstrajobb som svømmelærer på kveldstid, (på samme skole han jobber på). Og en kveld var jeg med han på jobb, etter at vi hadde låst ut elevene og steng hovedinngangen, bestillte vi oss mat, og satte oss rundt ett bord ved siden av bassenget. :danse2:

Etterhvert begynte vi å småkose og tafse, før han dytta meg uti bassenget med klærne på. Jeg hadde på meg jeans og ei blå Ralph Lauren skjorte. Og når klærne mine ble våte, kjente jeg det gni skikkelig på musa. :rødme: Jeg ble skikkelig kåt av det... Og fikk den beste orgasmen jeg noensinne har fått... 

Dagen etter, måtte teste ut selv, så når kvelden kom, gikk jeg ganske frivillig alene oppi boblebadet mitt ute, med svarte jeans og ei skjorte på. Og på nye, kjente jeg meg sprengkåt med engang klærne ble våte... Og fikk en ny bølge med herlige orgasmer. 

Er jeg rar som føler det slik? Har aldri hatt klær på meg i vann før, og jeg er nå helt hekta på å bli våt med klærne på, før jeg enten fingrer meg, eller har sex med han jeg date'r. Han liker det også bittelitt. Mens han kler av seg litt, ønsker jeg flest mulig, og mest sexy klær på meg. (Jeans, skjorte, leatherjeans, genser, dressjakke etc.)...

Er det flere jenter som liker det samme? :rødme: Eller er jeg bare veldig sær og spesiell? :S

P.S. Ønsker ikke svar av overkåte menn...

Kvinne 26 år.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vet allerede at du er mann...

Anonymkode: 4f0a7...8a9

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hahaha, Herr Hoppegress. 

En kan se tidligere innlegg du har skrevet. Så du er en mann. Men neppe en smart en.

16 februar 2024 skrev du:

Jeg elsker å gå i dusjen med klærne på å runke 🤩 Gjør det veldig ofte... 💦 Spesielt når jeg bruker jeans og skjorte, noe jeg ofte går i til hverdags! 

Det er bare så deilig følelse på kroppen! Du burde prøve

Anonymkode: 6eb67...c1c

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...