sanchaia Skrevet 22. mars 2024 #1 Skrevet 22. mars 2024 (endret) Hei. Kl. 7 idag var jeg innom en butikk. Der kjøpte jeg 2 karbonadedeiger. Gikk til kassa og der sto det allerede en mann. Jeg overhørte summen på 140kr. Jeg tok et lite overblikk over varene hans og syntes han fikk mye for pengene, men jeg tenkte ikke noe mer over det grunnet priskrigen. Det ble min tur og dama skanner bare 1 av kjøttdeigene og skal kun ha meg til å betale for den ene. Jeg ble litt satt ut, og sa derfor ingenting. (Noe jeg angrer på i ettertid). Vel og merke, det sto «butikksjef» på skiltet hennes. Bruker butikksjefer å gjøre slikt? Endret 26. februar av sanchaia
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #2 Skrevet 22. mars 2024 Hva da, gi 2 for 2, uten at det er tilbud? Nei, ikke vanlig! Anonymkode: 997ea...647
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #3 Skrevet 23. mars 2024 Nei. Og neste gang åpner du kjeften. Anonymkode: 3b70f...583 1
Hedda-78 Skrevet 23. mars 2024 #4 Skrevet 23. mars 2024 At de scanner bare én vare er jo ikke uvanlig. Kjøper du mange like varer så scanner de én, og ganger det opp ved å taste på kassen. Lettere enn å scanne alle. 1
sanchaia Skrevet 23. mars 2024 Forfatter #5 Skrevet 23. mars 2024 Hedda-78 skrev (3 timer siden): At de scanner bare én vare er jo ikke uvanlig. Kjøper du mange like varer så scanner de én, og ganger det opp ved å taste på kassen. Lettere enn å scanne alle. Ja, kanskje hun bare glemte å slå inn rett antall?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå