AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #1 Skrevet 22. mars 2024 Hvis du er ordentlig interessert i en dame, hun er singel og hun virker åpen og vennlig mot deg, tar du da alltid initiativ for en date eller å bli bedre kjent? Eller er det tilfeller hvor du lar være? I så fall når? Anonymkode: 47d1c...e48
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #2 Skrevet 22. mars 2024 Jeg er nok en av dem som ikke evner å se om noen er interessert i meg uten at de faktisk sier dette. Så jeg går nærmest rundt og tror ingen er det. Heldigvis for meg blir jeg spurt ofte nok ut på date og denslags. Har aldri spurt en dame ut på date selv, uansett hvor interessert jeg i utgangspunktet har vært Anonymkode: e60a7...012 3
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #3 Skrevet 22. mars 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg er nok en av dem som ikke evner å se om noen er interessert i meg uten at de faktisk sier dette. Så jeg går nærmest rundt og tror ingen er det. Heldigvis for meg blir jeg spurt ofte nok ut på date og denslags. Har aldri spurt en dame ut på date selv, uansett hvor interessert jeg i utgangspunktet har vært Anonymkode: e60a7...012 Har du aldri likt en dame nok til at hun er verdt det potensielle avslaget? Anonymkode: 8b1aa...6fe 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #4 Skrevet 23. mars 2024 8 hours ago, AnonymBruker said: Hvis du er ordentlig interessert i en dame, hun er singel og hun virker åpen og vennlig mot deg, tar du da alltid initiativ for en date eller å bli bedre kjent? Eller er det tilfeller hvor du lar være? I så fall når? Anonymkode: 47d1c...e48 Ja! Og har gjort det. Da jeg var yngre var jeg dårlig på det. Så ikke at damene var interessert og turde ikke be ut 😅 Dvs turde enkelte ganger og fikk avslag. Ble bedt ut enkelte ganger og ble kjærester. 🤷 Nå, på "den andre siden" av et langt samliv er jeg fortsatt dårlig på å lese signaler men ber ut på date hvis, som du sier, jeg er interessert, dama er singel og vi virker som vi går godt sammen. På Tinder tekster jeg alltid først og ber ut på date hvis jeg liker henne etter noen tekster. Hvorfor spør du egentlig? Er det en fyr du har kjemi som ikke ber deg ut? Mange menn er nølende fordi de har fått en del avslag og er redde for å spolere det, ulogisk som det er. Anonymkode: 9b3d7...0f0
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #5 Skrevet 23. mars 2024 Ja definitivt ikke vært mer enn to-tre, hun skal jeg ha oppigjennom krever selvfølgelig interesse begge veier Anonymkode: a56f9...957
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #7 Skrevet 23. mars 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Har du aldri likt en dame nok til at hun er verdt det potensielle avslaget? Anonymkode: 8b1aa...6fe Som en annen her sier, altfor sjenert. Skulle ønske jeg ikke var det, men det er nå engang sånn. Men som nevnt, så finnes det heldigvis tøffe damer der ute som liker meg. Og ja, flere av de har også jeg likt veeeldig godt. Anonymkode: e60a7...012 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #8 Skrevet 23. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Som en annen her sier, altfor sjenert. Skulle ønske jeg ikke var det, men det er nå engang sånn. Men som nevnt, så finnes det heldigvis tøffe damer der ute som liker meg. Og ja, flere av de har også jeg likt veeeldig godt. Anonymkode: e60a7...012 Det er bra vi er ulike, så sjenerte menn og kvinner også møter noen 😊 Anonymkode: 8b1aa...6fe 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #9 Skrevet 23. mars 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Det er bra vi er ulike, så sjenerte menn og kvinner også møter noen 😊 Anonymkode: 8b1aa...6fe Men det er synd man går glipp av hverandre hvis begge er sjenerte. Hilsen supersjenert dame som heldigvis blir bedt ut en del, ellers hadde jeg vært evig singel Anonymkode: d3d55...f9a
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #10 Skrevet 23. mars 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Men det er synd man går glipp av hverandre hvis begge er sjenerte. Hilsen supersjenert dame som heldigvis blir bedt ut en del, ellers hadde jeg vært evig singel Anonymkode: d3d55...f9a Går ikke å tenke slikt. Vi må vel alle bare være glade for alt det gode som kommer vår vei. Det må nok et lite under til for at jeg skal ende opp med en sjenert dame. Alle mine kjærester har vært veldig på og ikke gitt seg. Hun jeg har datet en stund nå er heller ikke av den usjenerte typen. Anonymkode: e60a7...012
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #11 Skrevet 23. mars 2024 Okapi skrev (5 timer siden): Nei, nesten aldri. Er altfor sjenert til det. Samme her, har ikke utlevert genet som gjør at du kan snakke uanstrengt med kvinner. Blir rett og slett ubekvem når det er kvinner i nærheten, det tryggeste er å ignorere de fullstendig. Anonymkode: 8de28...2d1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #12 Skrevet 23. mars 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Går ikke å tenke slikt. Vi må vel alle bare være glade for alt det gode som kommer vår vei. Det må nok et lite under til for at jeg skal ende opp med en sjenert dame. Alle mine kjærester har vært veldig på og ikke gitt seg. Hun jeg har datet en stund nå er heller ikke av den usjenerte typen. Anonymkode: e60a7...012 Men da er det ikke noe problem for deg heller da 😅 Jeg er nemlig interessert i en som er veldig sjenert. Og jeg er så vant til at menn er pågående at det føles helt jævelig ut å bare vente på om han kommer til å be ut eller ikke. Tenker at er han interessert ber han meg ut som alle andre menn har gjort?! Jeg er altså mer enn gjennomsnittet sjenert med sånt, har sosial angst. Men det har ikke vært et problem frem til nå, alltid fått de jeg vil ha ved å gi et lite smil, og så har mennene fulgt opp videre. Anonymkode: d3d55...f9a
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #13 Skrevet 23. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men det er synd man går glipp av hverandre hvis begge er sjenerte. Hilsen supersjenert dame som heldigvis blir bedt ut en del, ellers hadde jeg vært evig singel Anonymkode: d3d55...f9a Ja det er jo det. Men vet ikke hvor lurt det er å være to sjenerte, sånn sosialt videre i livet. Lønner seg jo om en er mer utadvendt. Er super sjenert og blir ikke bedt ut. Har aldri skjedd før 🙈 Er et mirakel at jeg ikke har vært evig singel. Hadde et nettverk som betryggende meg før. Nå er det høy risiko for evig singel forut. Opplever ingenting forbi at noen ser på kroppen min. Om de liker det de ser, uvvist. Anonymkode: 8b1aa...6fe
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #14 Skrevet 23. mars 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Men da er det ikke noe problem for deg heller da 😅 Jeg er nemlig interessert i en som er veldig sjenert. Og jeg er så vant til at menn er pågående at det føles helt jævelig ut å bare vente på om han kommer til å be ut eller ikke. Tenker at er han interessert ber han meg ut som alle andre menn har gjort?! Jeg er altså mer enn gjennomsnittet sjenert med sånt, har sosial angst. Men det har ikke vært et problem frem til nå, alltid fått de jeg vil ha ved å gi et lite smil, og så har mennene fulgt opp videre. Anonymkode: d3d55...f9a Men virker det som at han er innterisert da? Vet du om han er singel? Så det kan være at jeg unngår å smile til eller se på menn som gjør at ingen er interiserte? Tørr ikke å se på menn lenge nok til å få en kontakt med dem. Hvertfall ikke gi dem noe som helst hint. Tenkte det måtte være utsendet mitt som ikke er tiltrekkende nok til å vekke interesse i noen. Kan jo være det å. Anonymkode: 8b1aa...6fe
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #15 Skrevet 23. mars 2024 Har aldri tatt initiativ ovenfor ei dame. Er ikke kjekk nok, og ønsker heller ikke å bli anklaget for noe eller sett på som creepy. Anonymkode: aab59...c41
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #16 Skrevet 23. mars 2024 Sjenert mann her. Kunne nok tatt initativ om jeg fikk "grønt lys" fra motparten, men jeg må ha det inn med teskje da jeg skjønner sjelden når damer er interesserte. Anonymkode: 736df...c11
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #17 Skrevet 23. mars 2024 Nei, blitt friendzonet nok til å skjønne at de bare er vennlige. Gidder ikke det noe mer😅 Anonymkode: 74b3b...b62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå