AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #1 Skrevet 22. mars 2024 Hva bør man spørre om/ få vite før man vurderer om man skal treffes? Hva tenker DU er viktig? Barn, bosted, jobb, hobbyer er greit. Men hvordan komme inn på mer personlige ting for å finne ut hvilke verdier og holdninger personen har? Orker ikke å bruke tid på å reise og treffe noen, uten å vite mer om personen. Men menn spør mest " hvordan har dagrn din vært", og gir lite opplysninger om seg selv, enda jeg spør Anonymkode: bffd8...7f1
Gjest Mysticgirl Skrevet 22. mars 2024 #2 Skrevet 22. mars 2024 Jeg foretrekker å møte de og så spør etterpå. Fort over på snap, så fort over på treff. Sånn var det, da jeg var på Tinder. Å taste i evigheter er ikke meg. Jeg vil treffe personen i virkeligheten fort og få et inntrykk av han da. Du kan være hvem som helst på nett, derfor bedre å se mimikken i ansiktet, øynene og hvordan han er i virkeligheten . Da ser du ansiktsuttrykket hans .
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #3 Skrevet 22. mars 2024 8 minutter siden, AnonymBruker said: Barn, bosted, jobb, hobbyer er greit. Men hvordan komme inn på mer personlige ting for å finne ut hvilke verdier og holdninger personen har? Anonymkode: bffd8...7f1 Det er vel ikke så lett. Det er jo verdiene man lever etter som teller, ikke hvilke verdier man forteller man har. Anonymkode: 2ae34...d8a
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2024 #4 Skrevet 22. mars 2024 Du kan gjøre sol du ønsker. Med konsekvensen av at noen kanskje ikke liker det. Men du kan jo stille dem spørsmål om va enn du måtte lure på og ta initiativ til en dypere samtale. For meg er å ha gode samtaler viktig for et forhold, så om noen forsvinner er det en god utelukkende prosess. Anonymkode: e473a...5f3
Gjest WhisperingWind Skrevet 23. mars 2024 #5 Skrevet 23. mars 2024 Hva lurer du på? Jeg spurte om alt mulig og chattene ble ofte dype og lange om alle mulige temaer. For hvert emne åpnet det seg nye. Da jeg møtte kjæresten visste jeg egentlig det meste om han🤷🏻♀️ Så var det jo å treffes, kjenne på kjemi, bli kjent på godt og vondt, se hvordan vi kommuniserte og håndterer konflikter og problemer osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå