Bamseklemmer Skrevet 23. mars 2024 #21 Skrevet 23. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så du avskriver henne også som løgner, det er litt dårlig og smålig gjort synes jeg. Søtt at kvinner lyver fordi de ikke ønsker å dømmes av menn? Uff den var lite kledelig! Jeg er dirty så det holder, men fantaserer svært sjeldent om så aldri når jeg onanerer. Det er verken spøk eller ironi. Noen trenger fantasier for å komme, noen trenger bilder, mens mange av oss tømmer hodet og fokuserer på hva som føles godt. Vi er med andre ord forskjellige. TS bør heller reflektere over hvorfor han mener hun lyver om egen seksualitet og hvorfor hun i så tilfelle føler hun må lyve om det til den som skal stå henne nærmest. Anonymkode: 05e8a...c04 Hva var det som fikk deg til å klikke av det jeg skrev?
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2024 #22 Skrevet 23. mars 2024 Tror dette med å fantasere under onani er mer vanlig blant menn. Jeg er kvinne og fantaserer ikke så mye under onani. Jeg kan tenke på når jeg har hatt sex med noen før og bli tent av det. Kan av og til lese sexnoveller også, men onanerer oftest uten det. Trenger ikke å ha "noe" å onanere til. Den fysiske nytelsen er nok som regel. Anonymkode: 15396...534 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå