Gjest Masan Skrevet 5. februar 2006 #1 Skrevet 5. februar 2006 Er det bare meg som synes det har blitt for mange av dem i det siste?
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2006 #4 Skrevet 5. februar 2006 Jeg synes den var morsom. Det morsomste er allikevel alle som klager over paroditråder, det er morsomt å erte på seg de.
Gjest baby-E Skrevet 5. februar 2006 #5 Skrevet 5. februar 2006 Jeg synes den var morsom. Det morsomste er allikevel alle som klager over paroditråder, det er morsomt å erte på seg de. ← ja, om du ikke har annet å gjøre, så kom igjen!!
Gjest vimse Skrevet 5. februar 2006 #6 Skrevet 5. februar 2006 Og det aller morsomste må jo være de som tror de erter på seg noen...
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2006 #7 Skrevet 5. februar 2006 ...og som i tillegg viser seg å ha helt rett!
Gjest baby-E Skrevet 5. februar 2006 #8 Skrevet 5. februar 2006 jeg er ikke irritert.... sitter faktisk å ler av deg, mens jeg syns synd på deg...
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2006 #9 Skrevet 5. februar 2006 jeg er ikke irritert.... sitter faktisk å ler av deg, mens jeg syns synd på deg... ← Det aller morsomste er når faste brukere tror at forskjellige gjester er samme gjest.
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2006 #10 Skrevet 5. februar 2006 Kjempemorsomt. Det var derfor jeg registrerte meg ← Ja, det løste jo problemet, smarten.
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2006 #11 Skrevet 5. februar 2006 Sannelig ikke godt å si du. De fleste her opererer med flere personligheter.
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2006 #12 Skrevet 6. februar 2006 Jeg synes den var morsom. Det morsomste er allikevel alle som klager over paroditråder, det er morsomt å erte på seg de. ← Hehe, ja. Enkelte her er meget lette å fyre opp under.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå